וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדודי איבי מתקרב לחתימה בראשל"צ

25.7.2008 / 9:13

שחקנה של בני השרון בעונה החולפת, שהיה מהבולטים בליגת העל, צפוי להצטרף בימים הקרובים למכבי ראשל"צ. יהיה הזר השלישי בקבוצה

מכבי ראשון לציון מתקרבת לעשות את אחת ההחתמות המשמעותיות שלה בשנים האחרונות כשהיא נמצאת במגעים מתקדמים להחתמתו של שחקן בני השרון בעונה שעברה אנדודי איבי, וצפויה להחתימו בימים הקרובים. איבי (24, 2.06) היה מהזרים הבולטים בליגת העל בעונה שעברה, ואף שמו עלה בהקשר של הפועל ירושלים וגם של קבוצתו בעונה שעברה בני השרון, אך בשל עלותו הגבוהה ואופיו הבעייתי הוחלט לא לנסות להחתימו.

בראשון שמחפשים בימים אלה פורוורד גבוה, מכוונים גבוה ואיבי שרשם בעונה האחרונה 14.4 נקודות ו-8.5 ריבאונד, הוא אופציה טובה למאמן זיו ארז. גורם בקבוצה אישר את הידיעה אך ביקש להבהיר כי בשלב זה עדיין לא סגור כי השחקן ישחק בעונה הקרובה בשורות הכתומים.

במידה ואיבי אכן יחתום בראשון הוא יהיה הזר השלישי מתוך ארבע שחותם בסגל של זיו ארז. קדמו לו הגארד קן טוט שהגיע מנאנט הצרפתית והסנטר ג'יימס יוז שהגיע מאלפלה הטורקית. בראשון מציגים השנה סגל ישראלי בכיר הכולל את אבי סוכר, עודד שעשוע, גילי מוסינזון ואיתי לב בתוספת אופיר פרחי ורז זהביאן. הזר האחרון שצפוי לחתום בראשון יהיה פורוורד שמסוגל לשחק בעמדות הגארד ובכך יושלם למעשה הסגל של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully