וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ממשיך, רודיק הולך הביתה

הסרבי התגבר על רובין סודרלינג 4:6, 4:6 ועלה לשמינית הגמר בטורניר טורונטו, האמריקאי הפסיד לצ'יליץ' הקרואטי. גם רם וארליך בחוץ

אחרי שרוג'ר פדרר הודח כבר בסיבוב השני של טורניר טורונטו, קנדה (פרסים בסך 2.615 מיליון דולר), נובאק דג'וקוביץ' יודע שכדי לשמור על התואר בו זכה בשנה שעברה אמור להיות לו קל יותר. היום (חמישי) הוא התגבר על משוכה לא קלה בדמות רובין סודרלינג.

הסרבי, שהודח כבר בסיבוב השני בווימבלדון על ידי מראט סאפין ולא התחרה מאז, צלח את הסיבוב השני והעפיל לשמינית הגמר אחרי ניצחון על השבדי (49 בעולם) 4:6, 4:6. דג'וקוביץ' שבר פעמיים מתוך חמש הזדמנויות שהיו לו והשלים ניצחון על יריבו תוך שעה ורבע.

הפתעת היום שייכת לאנדי רודיק, שסיים את דרכו בטורניר אחרי הפסד למארין צ'יליץ' הקרואטי 6:4, 4:6, 6:4. האמריקאי, שגם הוא לא שרד את השלבים הראשונים על הדשא בבריטניה, נכנע לקרואטי המדורג 44 בעולם אחרי שנשבר ארבע פעמים במהלך כל המשחק, שנמתח כמעט שעתיים.

אנדי רם ויוני ארליך סיימו את דרכם בטורניר כבר בסיבוב השני אחרי שנכנעו לפול האנלי וג'ורדן קאר האוסטרלים 6:3, 6:2. השניים, שדורגו 3 בטורניר, מסיימים אותו באכזבה תוך פחות משעה של משחק על אדמת קנדה.

בטורניר לוס אנג'לס, ארצות הברית (פרסים בסך 600 אלף דולר) עלתה הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה (16) לרבע הגמר אחרי ניצחון 4:6, 6:7(4) על סמנטה סטוסור. מריה קירילנקו, המדורגת ראשונה בטורניר פורטורוז, סלובניה (145 אלף דולר), דילגה בקלות לרבע הגמר כשהתגברה על רוברטה וינצ'י 1:6, 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully