וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר יאור מונה לעוזר מאמן אשקלון

24.7.2008 / 20:31

מאמנה של הפועל גלבוע/עפולה בעונה שעברה, חוזר לעמדת עוזר המאמן, הפעם באשקלון. ישחזר את שיתוף הפעולה עם עדי אזולאי מראשל"צ

אחרי שאתמול החתימה את אבי בן שימול, התפנתה הערב (חמישי) עירוני אשקלון להשלמת הצוות המקצועי לקראת העונה הבאה, כשמינתה את אבנר יאור, מאמן הפועל גלבוע/עפולה בעונה שעברה, לעוזרו של עדי אזולאי. אזולאי חיזר אחרי יאור מסוף העונה שעברה, בשל הקשר הטוב בין הצדדים שנוצר עוד בימים בהם היה יאור עוזרו של אזולאי במכבי ראשון לציון.

יאור היה שחקן בהפועל גליל עליון, ואף היה שותף לאליפות ההיסטורית של הקבוצה בעונת 1992/3, כשחקן בסגל הרחב. הוא עבד שנים רבות במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, ובמקביל היה עוזר מאמן בקבוצת הבוגרים בתחילת שנות ה-2000. בעונת 2002/3 עבר יאור להיות עוזר המאמן של שרון דרוקר בגליל, ועונה לאחר מכן עבר עמו לירושלים ואף זכה ביול"ב קאפ. בעונת 2005/6, הוביל כמאמן ראשי את הפועל גלבוע/עפולה לליגת העל, ובעונה לאחר מכן אימן לראשונה בליגת העל, את עירוני רמת גן. העונה חזר לגלבוע/עפולה, אך לא שיחזר את ההצלחה וירד עם הקבוצה לליגה הלאומית.

באשקלון יתפנו בימים הקרובים על מנת להשלים את ההכנות לקראת העונה הבאה. אחד המועמדים הבולטים להצטרף הוא שמוליק ברנר שחקנה של עירוני רמת גן בעונה החולפת. כמו כן באשקלון ממשיכים בקשר ישיר עם סטיב בארט ג'וניור, שמחזיק במספר הצעות אחרות מליגות באירופה. מי שחתום עד כה בקבוצה הם עמית תמיר, אור איתן, וכאמור אבי בן שימול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully