וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ביקש מאולמרט למנות יו"ר לטוטו

24.7.2008 / 16:35

יו"ר איגוד הכדורסל פנה לראש הממשלה בשם 15 איגודי ספורט והסביר: "לא יעלה על הדעת שהממשלה תגרום נזק גדול ובלתי הפיך לאזרחיה"

חוסר הוודאות סביב העובדה שאין עדיין יושב ראש למועצה להסדר ההימורים גרם ליושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני, לפנות לראש הממשלה, אהוד אולמרט להתערב במצב לפיו שר האוצר ושר הספורט אינם מקדמים מינוי, ובכך מביאים ל"שיתוק הספורט בישראל", לטענתו.

המכתב עצמו נשלח אל אולמרט בשמם של 15 איגודי ספורט, שלא קיבלו בראשית יולי את ההקצבה החודשית מהטוטו, עובדה שגורמת לשיבוש חמור בפעילותם. במכתבו כותב שני: "לא יעלה על הדעת שהממשלה, במקום שתעודד ותקדם את הספורט, תגרום בעשייתה או יותר נכון באי עשייתה, נזק כה גדול ובלתי הפיך לאזרחיה.

"כבר היום אגודות ספורט רבות חדלות פירעון, איגודים מפסיקים את פעילותם השוטפת ובאין פיתרון גם עונת הספורט 2008/09 לא תיפתח", המשיך שני את טענותיו. "איגוד הכדורסל, בשמו ובשם איגודים נוספים, מתוך אחריות ודאגה לאלפי קבוצות הספורט ועשרות אלפי הספורטאים החברים בהם, פונים אליך אדוני ראש הממשלה ואל שרי האוצר והספורט בדרישה לקבל לאלתר את ההחלטות הנכונות ולשחרר את העוסקים בספורט מהצורך להיאבק בממשלת ישראל במקום לעשות מה שהם יודעים - להיאבק במגרשי הספורט".

"לפני הפנייה לבג"ץ פנו האיגודים לראש הממשלה, אהוד אולמרט, כדי שיטפל בעניין", אמר דובר איגוד הכדורסל, ירון מיכאלי ."יש ישיבת ממשלה ביום ראשון, ואם לא יחול שינוי, לא תהיה ברירה אלא לפנות לבג"צ. יש עמותות ואיגודים שמקבלים את כספם רק ממועצת ההימורים. עמותות לא יכולות להיות במינוס, בחוב לבנק, יש איגודים כמו איגוד השחייה או הכדורעף שהכסף ממועצת ההימורים הוא חלק הארי של תקציבם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully