וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו החליט: מונטארי במקום למפארד

באינטר חיפשו קשר מרכזי ובתקשורת האיטלקית הודיעו כי עוד היום יוחתם הקשר הגנאי, שמגיע מפורטסמות. אנגוג מפאריז סן ז'רמן חתם בליברפול

אלופת איטליה, אינטר, מחפשת להתחזק, ומדיווחים בתקשורת האיטלקית עולה כי עוד היום (חמישי) תושלם עסקת החתמתו של סאלי מונטארי, קשרה של פורטסמות'.

במהלך כל הקיץ הנראזורי חיפשו נואשות קשר מרכזי, כשהכיוון היה ללכת על פרנק למפארד. אלא שבימים האחרונים העניינים לא ממש הסתדרו כפי שז'וזה מוריניו רצה ולכן החליט הפורטוגלי לצרף את מונטארי.

הצפי הוא שמונטארי יעבור תמורת 15 מיליון יורו, כשעל פי התקשורת האיטלקית, מעברו יושלם עד סוף היום. הקשר הגנאי הסכים לחתום על חוזה לחמש שנים, שבמהלכן הוא ירוויח תחילה 1.8 מיליון יורו ובהמשך יגיע ל-2.5.

כשהארי רדנאפ נשאל על ידי התקשורת באנגליה על האפשרות שמונטארי יעבור לאינטר, מאמן פורטסמות' אמר: "אני לא יודע כלום לגבי זה. זה משהו שחדש לי. אנ לא מעוניין למכור אותו. הוא אחד מהשחקנים הכי טובים שלי והוא כישרון צעיר נהדר. אם מישהו באיטליה היה במגעים, אז זה בטח לא היה איתי".

אנגוג מצטרף לבניטז

גם ליברפול חושבת על החלק הקדמי שלה והיום היא החתימה את החלוץ הצעיר, דויד אנגוג מפאריס סן ז'רמן. לאחרונה החלו שמועות שהשחקן בן ה-19 יצטרף לאדומים של רפא בניטז והיום הסתיימו הספקולציות, כשאנגוג חתם על חוזה לארבע שנים במועדון האנגלי.

אנגוג יצטרף לסגל הראשון של הקבוצה לצידם של אנדראה דוסנה, דייגו קבאליירי ופיליפ דגן, שכבר חתמו בקבוצה. בעונה האחרונה אנגוג הצליח להציל בקושי רב את פאריס מירידה, כשהמועדון סיים במקום ה-16.

החלוץ כבש רק פעם אחת ב-18 משחקים, אך בעברו הוא כבש בכל הנבחרות הצעירות של צרפת, כולל שער מול הנבחרת עד גיל 19 של אנגליה בשנה שעברה. אנגוג יגיע במקומו של פטר קראוץ' שעבר לפורטסמות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully