וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני הגיש את תביעת הבוררות נגד ירושלים

24.7.2008 / 15:07

השחקן דורש שחרור מיידי מהקבוצה, וכמו כן הגיש עתירה לזירוז הליכים. מורן רוט קיבל הצעה לשנתיים. ירושלים ביררה אצל דמיטריוס אלכסנדר

גיא פניני הגיש היום (חמישי) באמצעות נציגו, עו"ד עופר יחיאלי, פנייה לבוררות באיגוד הכדורסל, כנגד הפועל ירושלים, על מנת שתשחרר את השחקן לאלתר. כזכור, יחיאלי הודיע לירושלים שאם הקבוצה לא תודיע לשחקן כי הוא משוחרר, הוא יפנה לבוררות, וכך עשה. כמו כן הגיש יחיאלי עתירה לזירוז הליכים על מנת לא לפגוע בשחקן. במידה ותאושר העתירה, יתקיים דיון בנושא כבר בשבועיים הקרובים, ולא בוררות רגילה שעשויה להמשך עד לפתיחת העונה בליגת העל. יחיאלי מתכוון להגיש תביעה כספית נגד ירושלים, לאחר שיתברר כמה כסף חייבת הקבוצה לשחקן.

כזכור הפועל ירושלים הודיעה ביום שני לפניני באמצעות עו"ד איתן ארז כי הם רואים בו שחקן הקבוצה לאחר שלא עמד בתנאי שחרורו לאירופה. לטענת ירושלים, אופציית היציאה של השחקן לחו"ל הותנתה בכך שהשחקן יציג עד לתאריך ה-20 ליולי מכתב רשמי על רצונו לצאת לאירופה וחוזה חתום בקבוצה באירופה. לטענת פניני ונציגיו, החוזה עליו חתום הקבוצה קובע כי עליו בסך הכל להגיש מכתב עם רצונו להשתחרר מהקבוצה.

בינתיים בירושלים מנסים להשלים את הסגל לקראת העונה הבאה, ואתמול נפגשו נציגי הקבוצה עם נציגו של מורן רוט. המגעים בין הצדדים עדיין לא קרובים לסיום, אך בירושלים התגמשו והציעו לרוט חוזה לשנתיים, דבר שעשוי לעזור לשחקן לחתום בסופו של דבר בבירה. הצדדים צפויים לשוב ולהפגש מחר, ובירושלים מקווים לסגור את הפרטים האחרונים לפני יציאתו של רוט למחנה האימונים של הנבחרת באיטליה.

המאמן גיא גודס ששב מלאס וגאס השבוע, ממשיך לבחון אופציות לחיזוק זר בעמדות הגארד והסנטר. גודס אישר כי אחד השמות שעלו בהקשר של הקבוצה הוא דמיטריוס אלכסנדר, ששיחק בעבר בירושלים, ולקח את אליפות היורוקאפ העונה עם קבוצתו בארונס הלטבית. אלכסנדר (33, 2.03), ששיחק גם במ.כ חיפה ובהפועל גליל עליון, קלע העונה 15 נקודות והוריד 7 ריבאונדים למשחק. כמו כן רהשון קלארק אמור לחתום בירושלים ביומיים הקרובים, וזה לאחר שנציגיו יעברו על טיוטת החוזה שנשלחה אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully