וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז ליונייטד: תנו לרונאלדו ללכת

קרליטו טבז יצא להגנת חברו: "כל אחד שואף לשחק בריאל, צריך לכבד את רצונו". סקולס: "אפרוש עוד שנתיים". פרגוסון: "ריו הבלם הטוב באירופה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, קרלוס טבז, יצא להגנתו של חברו לקבוצה כריסטיאנו רונאלדו. סיפור העברתו של רונאלדו ממשיך לעשות גלים בכדורגל העולמי, והפעם היה זה הארגנטינאי שבחר להביע את דעתו בנושא.

"אני מבין את כריסטיאנו", אמר טבז ל"אס", "כל כדורגלן רוצה לשחק בריאל מדריד. מצד שני, אני גם חושב שכל שחקן ירצה לשחק במנצ'סטר יונייטד, אבל אם הוא רוצה לחפש אתגר חדש או משהו אחר - אני חושב שצריך לכבד את רצונו".

יונייטד, כידוע, זעמה על ההתעניינות הפומבית של ריאל מדריד בכוכב הפורטוגלי, שמצוי תחת חוזה, אבל טבז בוחר שלא ליישר קו עם המאמצים של הקבוצה להשאיר את רונאלדו באולד טראפורד. "יש ליונייטד הרבה שחקנים גדולים, כולל כריסטיאנו", אמר טבז, שיחסיו עם פרגוסון עלולים לקבל תפנית רעה אחרי הדברים הללו: "אני יודע שהוא שחקן חשוב עבורנו, אבל זו החלטה אישית שלו, ורק שלו".

פרגוסון מהלל את ריו

בינתיים אלכס פרגוסון בוחר להלל את ההגנה שלו, שעם כל הכבוד לרונאלדו ושאר שחקני ההתקפה - גם המנג'ר יודע מי הייתה החוליה החשובה של קבוצתו בעונה הנפלאה שעברה עליה.

"ריו פרדיננד הוא הבלם הכי טוב באנגליה, אם לא באירופה, בשנתיים האחרונות. הבגרות שלו והמנהיגות מהוות פקטור משמעותי בהצלחת הקבוצה. הוא מהווה דמות מופת לשחקנים הצעירים, שמעריכים אותו מאוד. כבר הרבה זמן לא ראיתי צמד בלמים יעילים כמו ריו ונמנייה וידיץ'".

סקולסי, עד מתי?

כמה זמן פול סקולס יכול להמשיך לסחוב בפרמיירליג? כוכב מנצ'סטר יונייטד כבר בן 33, ומתחיל להרגיש את הסוף. "עוד כמה זמן יש לי?", אמר סקולס, "עוד שנתיים מקסימום. יש ליח חוזה לעוד עונה אחת, ואני מקווה להאריך אותו בעוד שנה אחת, אבל הכל תלוי בהרגשה שלי".

סקולס התייחס גם הוא לפרשת רונאלדו. "כל מי שעוזב את מנצ'סטר יורד ברמה", אמר הג'ינג'י, "נכון שיש קבוצות גדולות אחרות בעולם, ויש שחקנים שחושבים שאם הם יעברו הם מתקדמים, אבל אני לא חושב ככה. מי שרוצה לעזוב, שיהיה לו בהצלחה, אבל אני חושב שהם לא יודעים כמה הם בני מזל על עצם זה שהם כאן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully