וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב עזרן עשוי להעדר כחמישה חודשים נוספים

24.7.2008 / 23:11

בבדיקה אצל ד"ר מרטנס התברר שהחלוץ זקוק לניתוח נוסף, אבל מכבי ת"א ממתינה לחוות דעת נוספת. פולק מתקשה להשיג מסמכים

חלוץ מכבי תל אביב, יניב עזרן, עשוי להעדר כחמישה חודשים אחרי שלאחר בדיקה שעבר היום (חמישי) אצל דוקטור מרטנס בבלגיה, המליץ האחרון על ניתוח נוסף בברכו הפגועה של השחקן. עזרן, שנעדר במשך תקופה ארוכה בעונה שעברה בגלל פציעה, חש בזמן האחרון כאבים במקום בו עבר ניתוח לפני מספר חודשים. עם זאת, בקבוצה החליטו להמתין לחוות דעת נוספת ובינתיים ימשיך החלוץ לערוך אימונים אישיים במסגרת תהליך השיקום.

בקבוצה התקבלה החלטה עקרונית להחתים את הקשר דולי ג'ונסון. אמש, (רביעי) כבר הוחלפו בין הצדדים נוסחאות ראשונות של טיוטת החוזה. רוב הפרטים עם הקשר כבר סוכמו, והוא צפוי לחתום על חוזהו היום או מחר. במכבי יערכו מספר בדיקות הקשורות למצבו הבריאותו של השחקן, וכן להשפעות העתידיות של ההליך המשפטי המתנהל כנגדו בשבדיה.

לאחר שיתברר כי הוא בריא לחלוטין, והסבירות שיקבל עונש מאסר בפועל בגין הסעיף בו מואשם תתברר כנמוכה, יוחלט לצרפו. הקבוצה צפויה להוסיף מספר התניות בחוזהו, למקרה ויתעוררו בעיות עתידיות הקשורות להליך המשפטי אותו עובר הקשר.

אתמול התברר כי בניגוד למה שחשבו במכבי תל אביב, סבו של סיאק פולאק, המגן היהודי הולנדי שנבחן בקבוצה יהודי, ולא אביו. בשלב זה מתקשה המגן להשיג את כל המסמכים הדרושים להוכיח את יהדותו, כאשר מהם אמור להיות מהרב הראשי של אמסטרדם, שנמצא בחופשה ואמור לחזור רק בעוד כשבוע. במכבי מקווים כי פולאק יאיץ את ההליכים הנדרשים כדי שיוכל לקבל אזרחות ישראלית ולהירשם על תקן ישראלי בקבוצה. בקבוצה התקבלה החלטה עקרונית לצרף את פולאק, באם יביא את המסמכים הדרושים. יניב עזרן ייצא היום לדוקטור מרטנס, כדי לעבור בדיקות בברכו שעברה ניתוח. החלוץ בשלבי התאוששות ועורך אימונים אישיים עם פיזיוטרפיסט הקבוצה.

יו"ר הקבוצה, אביב בושינסקי, סיים את שהותו במחנה האימונים בהולנד, ופרסם טור אישי באתר הרשמי של הקבוצה, בו הוא מסכם את מחנה האימון. בין השאר, כתב היו"ר הנלהב: "הצוות המקצועי – המנהל הספורטיבי אבי נימני, מאמן הקבוצה רן בן שמעון ועוזרו מרקו בלבול בנו כאן חבורה לוחמת – חבורת גלדיאטורים שפשוט שונאים להפסיד – ולא רק בכדורגל. הדבר הבולט שראיתי במשחקי האימון, היה כיצד השחקנים החדשים אט אט מתחברים אחד לשני ומתגבשים לקבוצה של ממש".

לקראת סיום הטור, כתב בושינסקי: "שאלו אותי השבוע מדוע אני מסתפק במילה "צמרת" ולא במילה "אליפות"? וזו תשובתי: ברור שכשנהייה מספר אחת אהיה מרוצה. זו גם שאיפתו המוצהרת של מר אלכס שניידר שרכש את המועדון, אבל אחרי שנה כל כך קשה שהמועדון, השחקנים והאוהדים עברו – יהיה זה קצת יומרני לדבר עכשיו על אליפות. יש לפנינו עוד עבודה רבה. אפילו הסגל עוד לא הושלם. כמאמר הקלישאה: רומא לא נבנתה ביום – ועם כל הכבוד לנו, המכבים, הרי שנזדקק לעוד כמה וכמה ימים".

עדכון ראשון: 24.7 11:51
עדכון אחרון: 24.7 23:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully