וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי פרג חתם בהפועל עפולה

24.7.2008 / 11:35

היורדת מליגת העל ממשיכה החתימה את שחקן מכבי חיפה שמחזיק ברקורד מרשים של ארבע עליות ליגה בחמשת העונות האחרונות

הפועל עפולה, היורדת מליגת העל בעונה החולפת, עשתה הבוקר (חמישי) צעד גדול לקראת עלייה לליגת העל כשסיכמה על צירופו של גארד מכבי חיפה בעונה שעברה, עדי פרג (29, 1.86). פרג, שחגג אתמול את יום הולדתו, החזיק במהלך הקיץ בהצעה מהפועל חולון האלופה,, וגם היה מועמד להשאר בקבוצתו בעונה שעברה, אך העדיף להשאר בליגה הלאומית.

פרג גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, ושיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון עונה אחת בלבד. הוא העביר הרבה שנים בליגה הארצית עד שהגיע בעונת 2001/2 להפועל חולון, ששיחקה בלאומית, וירד עמה לארצית. אחרי עונה בלב השרון, הגיע למכבי פתח תקווה והעלה אותה לליגת העל. הוא שיחק במדי פתח תקווה בעונת 2004/5 בליגת העל, ירד עם הקבוצה ללאומית והיה אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה. פרג עבר להפועל חולון והעלה אותה פעמיים לליגת העל, כשבעונת 2005/6 הוא קולע את סל העלייה בשניה האחרונה. בעונה האחרונה העלה את מכבי חיפה לליגת העל כשהוא קולע 14.7 נקודות ומוסר 3.6 אסיסטים. בחמשת העונות האחרונות עלה פרג 4 פעמים מהליגה הלאומית לליגת העל.

פרג הוא רק אחד מבין שורת החתמות שמבצעת היורדת מעפולה לקראת העונה הבאה. קדמו לו המאמן שרון אברהמי, שעלה ליגה עם אליצור קרית אתא, והביא עמו את אילן נניקשוילי ואורי כהן מינץ. גם אבי נניקשוילי מקרית אתא צפוי להצטרף לחבורה בימים הקרובים. שחקנים נוספים שהוחתמו בקבוצה הם יוסי דדון ואורי שחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully