וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויאצ'יץ' בדרך לאירופה, גרבאחוסה כבר בחימקי

על פי דיווחים בסלובניה, סאשה וויאצ'יץ', גארד הלוס אנג'לס לייקרס, עשוי לחזור גם הוא לאירופה. גארבחוסה בחימקי, קאקיוזיס בפילזן

אם מישהו חשב שהחתמתו של ג'וש צ'ילדרס באולימפיאקוס היוותה את הסוף בטרנד הנהירה של שחקני NBA לאירופה תמורת חוזים מטורפים, ייתכן וזו רק ההתחלה. עיתון סלובני מפרסם היום (חמישי), כי מספר קבוצות באירופה מתעניינות בסאשה וויאצ'יץ', גארד הלוס אנג'לס לייקרס. וויאצ'יץ', שעשה את הפריצה הגדולה שלו בעונה הנוכחית והפך לחלק מהותי וחשוב במסע המוצלח של הלייקרס, שנעצרו רק בגמר מול בוסטון, כרגע נחשב כשחקן חופשי, ובדומה לג'וש צ'ילדרס, עשוי להעדיף הצעה גדולה מאירופה על פני אחת בינונית מה-NBA.

על פי הדיווחים בסלובניה, קבוצות מספרד, רוסיה ויוון מתעניינות בגארד הסלובני המוכשר, שתרם 8 נקודות בגמר הליגה האחרון. באם יחזור, וויאצ'יץ' יילך בעקבות חואן קרלוס נבארו, בוסטיאן נכבאר, קרלוס דלפינו שעשו את הדרך ההפוכה מהרגיל, מה-NBA לאירופה. כפי שהוכיחה אולימפיאקוס בהתחמת ג'וש צ'ילדרס, דומה כי הליגה הטובה בעולם לא ממש יכולה לעמוד בסכומים המוצעים מעבר לים לשחקני NBA בינוניים.

* חורחה גארבחוסה, שנחתך מהטורונטו ראפטורס בקיץ, לא חיכה זמן רב כדי להתנחם בחוזה מרשים מהקבוצה הכי מעניינת של עונת המלפפונים הנוכחית באירופה, חימקי. קבוצת הפאר הרוסית, שהחתימה מודם יותר הקיץ את קרלוס דלפינו הארגנטינאי על חוזה חסר תקדים במונחים אירופאיים, ממשיכה להתחזק בנסיונה לאיים על צסק"א מוסקבה במאבק על אליפות רוסיה. הפורוורד הספרדי, שהיה מבוקש בלייקרס ובסן אנטוניו, ירוויח שלושה מיליון יורו לעונה במשך שלוש השנים הקרובות.

* השחקן האמריקאי הבא שעשוי לעשות את הצעד מארצות הברית לאירופה הוא קארל לאנדרי, פורוורד יוסטון. סוכנו של הפורוורד הצעיר, באדי בייקר, אמר לרשת טלוויזיה מקומית: "לקארל הצעות רציניות מעבר לים", אמר סוכנו של השחקן. "יש בו עניין גדול, גם באירופה וגם ב-NBA". לאנדרי, שנבחר במקום ה-31 בדראפט 2007, הפתיע הרבה אנשים כשהציג יכולת מפתיעה במהלך עונת הרוקי שלו, והציג יכולת מצוינת, בעיקר אחרי פציעתו של יאו מינג. לאנדרי סיים את העונה עם ממוצעים של 8 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-17 דקות משחק.

* ברצלונה החתימה את לובוש בארטון לשלוש שנים. אלופי היורוליג מ-2003 הביאו את הפורוורד (2.00 ס"מ) מחובנטוד, שם שיחק בשלוש העונות האחרונות. שחקן נבחרת צ'כיה עבר בדרך גם בבולוניה וברומא, ועזר לחובנטוד לזכות ביורוקאפ בעונה החולפת.

* על פי דיווחים ביוון, מיכאליס קאקיוזיס סגר באפס פילזן הטורקית לשנה. הפורוורד היווני, ששיחק בעבר בברצלונה, בסיינה ובאא"ק אתונה, שיחק בעונה שעברה בסביליה הספרדית, במדיה העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully