וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט יחזור לפאלאס?

הפיסטונס שוקלים להביא את הפורוורד שהתפרע ביציעי האולם בדטרויט לפני שלוש שנים בטרייד מסקרמנטו. ברווין נייט עבר מהקליפרס ליוטה

עד לא מזמן הספקולציה הזו היתה נחשבת לבדיונית, ולמען האמת גם עכשיו היא לא בדיוק נשמעת ריאלית, אבל על פי ה"סקרמנטו בי", דטרויט שוקלת ברצינות לבצע טרייד עבור רון ארטסט. שמו של הפוורווד הבעייתי של הקינגס נקשר בלא מעט קבוצות הקיץ, לאחר שהבהיר כי הוא רוצה לעזוב את סקרמנטו, כשהמועמדות הבולטות עד עתה היו הלייקרס ומיאמי. כעת עשויים גם הפיסטונס להצטרף למירוץ אחריו.

בדטרויט זכור ארטסט מההשתוללות המפורסמת שלו בפאלאס של אובורן היל בנובמבר 2004, כשעלה ליציע בעיצומה של קטטה עם אוהדי הפיסטונס. בעקבות כך הושעה ארטסט לשארית העונה, ומאז הספיק להרוס עונה נוספת של אינדיאנה, ולעבור לעוד קדנציה לא מוצלחת בסקרמנטו. הפיסטונס כבר הצהירו על כוונתם לעשות מהפכה לא קטנה בסגל הוותיק שלהם, וצירופו של ארטסט עוד יכול להתגלות כמהלך המפתיע של הקיץ.

* ברווין נייט, הרכז הוותיק של הקליפרס, עבר ליוטה בטרייד תמורת ג'ייסון הארט, שעשה את הדרך ההפוכה ללוס אנג'לס. נייט בן ה-33 דורג בשנה האחרונה במקום השני בליגה ביחס אסיסטים/איבודים עם 4.62 אסיסטים על כל איבוד, והוא מגיע לסולט לייק סיטי על מנת לגבות את דרון וויליאמס בעמדת הרכז. סוכנו של נייט הגדיר את הטרייד כ-"הפתעה נעימה" עבור השחקן.

* דנבר החתימה את כריס אנדרסן על חוזה מינימום. "איש הציפור", שהושעה לפני כשלוש עונות לשנתיים מהליגה לאחר שנתפס על שימוש בסמים, חזר במהלך העונה האחרונה לניו אורלינס, וכעת הוא מצטרף לדנבר, בה שיחק בין השנים 2001-2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully