וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפטר שוק

במשחקו הראשון מאז גמר ווימבלדון הפסיד רוג'ר פדרר 2:6, 7:5, 6:4 לז'יל סימון בסיבוב השני בטורונטו. סלע גבר על אוקון בלקסינגטון

שלושה שבועות אחרי שהפסיד לרפאל נדאל בגמר הבלתי נשכח בווימבלדון, חזר הלילה (בין רביעי לחמישי) רוג'ר פדרר למגרשים, ועשה זאת בדרך הגרועה ביותר מבחינתו. השוויצרי עלה אוטומטית לסיבוב השני בטורניר טורונטו (סך פרסים של 2.6 מיליון דולר), שם פגש את הצרפתי ז'יל סימון (22 בעולם), שנמצא בכושר טוב מאוד אחרי שזכה בטורניר אינדיאנפוליס רק לפני שלושה ימים. ניתן היה לצפות שפדרר יראה מעט חלודה, אך לתוצאה הסופית - 6:2, 5:7, 4:6 לסימון - אף אחד לא ציפה.

פדרר ניצח די בקלות במערכה הראשונה במשחק הראשון שלו בעונת המשטחים הקשים, אך לא הצליח למצוא את עצמו בשתי המערכות הבאות, ונכנע לנחישות של סימון, ששבר את ההגשות של המדורג ראשון בעולם חמש פעמים, וידע להתעלות ברגעים הנכונים כדי לרשום את הניצחון הגדול בקריירה שלו אחרי קצת יותר משעתיים של מלחמה.

"עונת המשטחים הקשים רק החלה עבורי, כך שזה לא סוף העולם, אבל קיוותי לפתוח בצורה טובה יותר", אמר פדרר המאוכזב בסיום. "עכשיו אני צריך לאסוף את עצמי ולהביט קדימה אל התמונה הגדולה יותר - האולימפיאדה ואליפות ארצות הברית. אלה המקומות בהם אני באמת רוצה לנצח ואני חייב להגיע אליהם מוכן".

סימון התקשה להסתיר את התלהבותו: "שיחקתי כאילו אני בתוך חלום", אמר הצרפתי המאושר לאחר המשחק. "ראיתי את הכדור נהדר וחבטתי בו הכי חזק שאני יכול. זה לא יאמן לנצח את רוג'ר בצורה כזו. זה ללא ספק הניצחון הכי גדול שלי".

ריח של מהפך באוויר

פדרר, שהפסיד בשנה שעברה בגמר הטורניר לנובאק דג'וקוביץ' (אז הטורניר עוד נערך במונטריאול), יפסיד נקודות חשובות בדירוג העולמי בעקבות ההפסד, ובמידה ורפאל נדאל יצליח לזכות בטורניר, הוא יקטין את הפער בין השניים בפסגה מ-770 נקודות ל-275 נקודות בלבד, מה שיאפשר לו לחלום על הפיכה בצמרת אחרי יותר מארבע שנים וחצי, כבר בטורניר סינסינטי בשבוע הבא.

נדאל, מצידו, נראה קצת חלוד גם הוא במשחקו הראשון מאז אותו יום היסטורי בווימבלדון, אך הצליח להתגבר על האמריקאי ג'סי לוין 4:6, 2:6 ולהעפיל לסיבוב השלישי. לוין, יליד קנדה, זכה לתמיכה מאסיבית מהקהל המקומי, עלה ליתרון מפתיע של 1:4 במערכה הראשונה והשיג עוד שתי נקודות שבירה במשחקון השישי, אבל אז נדאל התעורר ושם סוף לחגיגה עם ניצחון ב-11 מתוך 13 המשחקונים הבאים, ושייט לניצחון.

המדורג רביעי בטורניר, ניקולאי דוידנקו, גבר בקושי על הגרמני טומי האס 3:6, 6:7 בדרך לסיבוב השלישי. דויד פרר (מדורג 5) ניצח את רובי ג'ינפרי האמריקאי 4:6, 4:6, וג'יימס בלייק (מדורג 7) יצא ממצב לא נעים במערכה הראשונה כשניצח את יונאס ביורקמן 6:1, 1:6, 3:6. השוויצרי סטניסלאס ואוינקה (מדורג 9) הדיח את מראט סאפין עם ניצחון 3:6, 4:6.

המדורגים שכבר מצאו את עצמם מחוץ לטורניר הם טומי רוברדו (מדורג 12) שהפסיד 6:3, 6:4 לקרואטי מרין סיליץ', פרננדו ורדאסקו (מדורג 13) שנכנע 6:4, 6:7, 6:4 לשבדי רובין סודרלינג, ופרננדו גונזאלס (מדורג 14) שהפסיד לארגנטינאי חוזה אקסוסו 6:3, 3:6, 6:3.

סלע גבר על אוקון בלקסינגטון

דרבי ישראלי נערך הלילה בסיבוב השני בטורניר הצ'לנג'ר בלקסינגטון (סך פרסים של 50 אלף דולר), כשהמדורג ראשון בטורניר, דודי סלע, גבר בקלות 2:6, 3:6 על נועם אוקון.

הכרזתו של סלע אתמול על כך שלא יופיע למפגש גביע הדייויס של ישראל מול פרו בספטמבר עשויה לסלול את דרכו של אוקון להופעה במשחקי היחידים, ובמשחק בין השניים הראה סלע באופן בולט את עליונותו על אוקון, למרות הכושר הרע בו הוא נמצא בשבועות האחרונים. בסיבוב הבא יפגוש סלע את אמר דליץ' האמריקאי (144 בעולם)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully