וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: ערב גדוש שיאים ביומה השני של אליפות ישראל

עמית עברי שברה שיא ראשון באליפות, כשקבעה 26.36 שניות ב-50 מטר פרפר. ארבעת שחייני הפועל ירושלים קבעו שיא חדש ב-4X100

היום השני של אליפות ישראל בשחייה שנערך הערב (רביעי) היה גדוש בשיאים. עמית עברי מהפועל עמק-חפר קבעה שיא ישראלי ובינלאומי חדש במשחה 50 מטר פרפר. זה השיא הישראלי הראשון שנשבר באליפות זו. היא קבעה 26.36 שניות ושיפרה את שיאה ב-26 מאיות השנייה אותו קבעה באליפות אירופה האחרונה באיינדהובן שבהולנד. עברי קיבלה גביע נודד על שם מוניה אפל שהיה שנים רבות שופט שחייה.

גם אניה גוסטמלסקי ממכבי קרית-ביאליק, שסיימה במקום השני בזמן 26.45 שניות, קבעה זמן טוב יותר מהשיא הקודם. גוסטמלסקי החזיקה בשיא הבינלאומי, אותו קבעה בחודש מאי האחרון בגביע חיפה ועמד על 27.12 שניות.

שחייני הפועל ירושלים בהרכב: ברנע גיא, פושקר ויטלי, גייבורונסקי דניס ונבו גל קבעו במשחה השליחים 4X100 מטר חופשי שיא ישראלי חדש 3:29.61 דקות. הם שיפרו את שיאם שנקבע אשתקד ועמד על 3:30.17 דקות. הם זכו בגביע נודד על שם ארנון מימון שהיה חבר בועדת השחייה בטרום הקמת האיגוד.

הפועל ירושלים מוליכה בניקוד בין הגברים, הנשים ובניקוד הכללי (הנהלת התחרות עדיין לא אישרה סופית את הניקוד של אליפות הבוגרים).מכבי קריית ביאליק ממוקמת במקום השני בניקוד הכללי ומכבי פ.מ. רעות במקום השלישי.

ביום חמישי ייערכו המשחים הבאים באליפות: 50 מטר גב, 200 מטר פרפר, 100 מטר חופשי, 200 מטר חזה ו-4X200 מטר חופשי. משחי הגמר יועברו בשידור חי בספורט 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully