וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: אשדוד נוצחה 1:0 ע"י צסק"א סופיה

23.7.2008 / 21:27

הקבוצה של יוסי מזרחי נחלה הפסד שני במחנה האימון, הגנאי עבדאללה לא הרשים ושוחרר. הקבוצה תבחן מספר שחקנים סרבים ושוער שבדי

מ.ס. אשדוד הפסידה הערב (רביעי) 1:0 לצסק"א סופיה הבולגרית במשחק אימון, שנערך בעיר אוסטרבק במסגרת מחנה האימון של הקבוצה. היה זה הפסדה השני, של הקבוצה של יוסי מזרחי. במשחק הראשון הובסה הקבוצה הישראלית 4:1 על ידי הקבוצה ההולנדית, דן בוס. אלופת בולגריה, שמשבר קשה פקד אותה בשנים עברו, השיגה את שער הניצחון שמונה דקות לסיום. מנסור קורטיסי כבש חתום על שער הניצחון.

במדי אשדוד נבחן הערב הקשר הגנאי מוחמד עבדאללה, שלא הרשים במיוחד ושוחרר בתום המשחק. אשדוד חסרה את החלוץ קרלוס סבליוס, שלא הגיע למחנה לאחר שלא הצליח להסדיר ויזה להולנד.

באשדוד מעוניינים לבחון את שוערה הסרבי של הכוכב האדום איבן רנדיילוביץ' וכן את הקשר הסרבי ניקולה יאלוביץ', אולם השניים לא קיבלו ויזה להולנד ולא יגיעו למחנה האימון של הקבוצה. הם צפויים להגיע לישראל כאשר אשדוד תסיים את מחנה האימון. גם שוערה של סולנה השבדית דניאל אורלונד נמצא ברשימת המועמדים של מזרחי לעמוד בין הקורות. בינתיים ממלא את התפקיד השוער יוסי שקל.

הקבוצה מעיר הנמל מנסה כמו כן עדיין לצרף את הקשר עומרי אפק וייתכן שעד סוף השבוע תערך פגישה בין הצדדים. אפק, שהיה מועמד גם לבני יהודה, מעוניין לבחון אופציות בחו"ל, אולם ייתכן כי בסופו של דבר ינחת בקבוצתם של ג'קי בן זקן וחיים רביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully