וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל כבוד צריך לעבוד

23.7.2008 / 21:11

מכבי ת”א יצאה בקמפיין חדש, בו מוצגים שחקנים כלוחמים, צפו בסרטון. הקבוצה ניצחה 0:1 את דן בוס במשחק אימון, בוזגלו כבש

ברני ארדוב

הווידאו באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב החליטו, כידוע, לצאת בקמפיין לוחמני העונה לשם 'יחד מחזירים את הכבוד' לקראת העונה הקרובה על מנת למכור מה שיותר מנויים. הקבוצה הצהובה הפיקה סרטון בו מוצגים שישה שחקנים כלוחמים העשויים ללא חת. בקמפיין נבחרו להשתתף שחקני הרכש החדשים של הקבוצה, מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן, שלושת הצרפתים, יאניק קמנאן, ג'ונתן אסוס ורודי חדד והקפטן משה מישאלוב. החמישה צולמו עם חולצות קרועות, כשדשא ובוץ מכסים את בגדיהם ופניהם. סרטון ההכנות מצטלם יפה, השאלה הגדולה היא האם הקמפיין יניב את המטרה לשמה הופק, והאם באמת השחקנים יילחמו כפי שהם מצטלמים.

בוזגלו השיג ניצחון

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) משחק אימון שלישי במחנה האימון של הקבוצה. לאחר שסיימו ב-2:2 עם ונלו וניצחו במשחק הקודם את וירן סדנסקי הבולגרית 0:2, גברו הצהובים 0:1 על דן בוס ההולנדית. את שער הניצחון כבש הרכש החדש, מאור בוזגלו, בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, לאחר שאיליה יבוריאן הוכשל ברחבה. המשחק הבא של מכבי יהיה נגד אנקרהספור הטורקית.

השוער דרגוסלאב יבריץ' החלים ממחלתו ופתח בהרכב. הוא הפגין יכולת טובה. המגן היהודי הולנדי סיאק פולאק, שנבחן בקבוצה, לא שותף במשחק. פולאק יצא לאמסטרדם על מנת להמציא מסמכים באשר להיותו יהודי, וכיוון שחזר זמן קצר לפני תחילת המשחק לא נכלל בסגל. אורי שטרית, שפצוע ברגלו וגם חולה, גם לא שיחק, אחרי שהצטווה לנוח על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. מי שפתח באגף שמאל היה השחקן הצעיר עומר ורד, שהציג יכולת לא רעה כלל.

לגבי פולאק, המגמה בקבוצה היא להחתימו. במכבי תל אביב רוצים לוודא שהוא יוכל להירשם כשחקן ישראלי לכל דבר. סבו של פולאק הוא ניצול שואה והמגן משוכנע כי לא תהיה לו בעיה להוכיח לראשי המועדון כי הוא יהודי כהלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully