וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים הדהימה את ספרד

23.7.2008 / 18:18

החניכות של אלי רבי רשמו הישג מצוין כשגברו על סגנית אלופת אירופה בטורניר הכנה במוסקבה 58:69. לירון כהן הצטיינה עם 20 נקודות

נבחרת הנשים של ישראל רשמה היום (רביעי) הישג אדיר כשניצחה את סגנית אלופת אירופה, ספרד, 58:69, במשחק אימון. הנבחרת, שמתכוננת לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2009, נמצאת בימים אלו בטורניר במוסקבה והפסידה לרוסיה 84:69 במשחק הפתיחה. גם את המשחק מול הספרדיות לא פתחו הבנות היטב והיו בפיגור 16:8 בסוף הרבע הראשון.

לירון כהן וליעד סואץ לקחו מנהיגות, החלו לקלוע, והשאירו את החניכות של אלי רבי בתמונה כשההפרש עומד בסך הכל על 3 לספרדיות 32:29 בסיום הרבע השני. במחצית השנייה הנבחרת הציגה כדורסל הגנתי מצוין. הבנות עצרו את הספרדיות על 26 נקודות בלבד ושייטו לניצחון מעולה 69:58, שנותן הרבה תקווה לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה.

בלטו בנבחרת ישראל: לירון כהן 20 נקודות ו-6 אסיסטים, ליעד סואץ 18 נקודות ומירב דורי 10 נקודות. בלטה בנבחרת ספרד: אנה מונטנה 25 נקודות ו-9 ריבאונדים. הנבחרת תשחק מחר מול צ'כיה, עוד מעצמה אירופאית שזכתה בעבר באליפות אירופה. הבית של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, שבו תשתתף החל מה-13 באוגוסט, כולל את בריטניה, אוקראינה, גרמניה וליטא. מתוך חמשת הנבחרות, רק שתי נבחרות יעפילו לאליפות אירופה והשלוש האחרות ילכו למשחקי ההזדמנות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully