וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדי ירמישין חתם בקרית אתא

23.7.2008 / 17:56

שחקנה של הפועל יקנעם/מגידו בעונה שעברה, מצטרף כרכש הראשון לעולה החדשה לליגת העל. המאמן מאיר קמינסקי: "יש בו פוטנציאל עצום"

אליצור קרית אתא עשתה היום (רביעי) את הרכש הראשון שלה העונה, כשהחתימה את שחקנה של הפועל יקנעם/מגידו בעונה שעברה, ולאדי ירמישין. מאז שמונה מאיר קמינסקי למאמן הקבוצה, עלה שמו של ירמישין, ששיתף פעולה עם קמינסקי במ.כ חיפה ובתיכון ליאו בק חיפה, והיום כאמור הוא חתם לעונה אחת.

"הבאנו את ולאדי כי אני חושב שהוא שחקן עם פוטנציאל עצום לליגה הראשונה", התייחס קמינסקי להחתמת השחקן בשיחה לוואלה! ספורט "הוא שחקן שקצת התייאש אחרי שלא קיבל צ'אנס בקבוצות שהוא שיחק בהן ועשה עונה יפה בליגה השנייה. הוא יעזור לנו מאוד. מפה אנחנו צריכים רק להתחזק וננסה להביא עוד שלושה שחקנים ישראלים עם ניסיון בליגה הראשונה".

ירמישין בן ה-24, שכאמור גדל בחיפה, שיחק בקבוצה הבוגרת של המועדון וכמו כן שיחק בליגת העל בעירוני אשקלון ובהפועל גליל עליון, אותה עזב באמצע עונת 2006/7. את החצי השני של העונה עשה בהפועל לב השרון בליגה הלאומית ואת העונה הנוכחית העביר בהפועל יקנעם/מגידו. הוא רשם במהלך העונה 14.1 נקודות ו-7.6 ריבאונדים למשחק.

בקרית אתא נפגשו שלשום עם ברק פלג במטרה לצרפו גם כן לקבוצה, אך ככל הנראה פלג לא יגיע לעולה החדשה. בקרית אתא מאוד היו רוצים לראות את אלעד אליהו נשאר בקבוצה, וגם את הסנטר דניס קאר. בעמדת הרכש תנסה הקבוצה לצרף את טל פרסלני מעירוני נהריה, ארז קוחנסקי ממכבי אשדוד וטוני יאנגר מאליצור מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully