וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני יפנה לבוררות נגד ירושלים

עורך דינו של השחקן הודיע לירושלים כי במידה שהיא לא תשחרר את השחקן עד ליום ה' בשעה 16:00, יפנה השחקן בבקשה לבוררות

גיא פניני משיב מלחמה לדרישת הפועל ירושלים כי השחקן יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. השחקן צפוי מחר (חמישי) בשעה 16:00 להגיש באמצעות עורך דינו עופר יחיאלי בקשה לבוררות באיגוד הכדורסל מול קבוצתו. יחיאלי שלח הבוקר מכתב לעורך הדין של הפועל ירושלים, איתן ארז, בדרישה שאם ירושלים לא תודיע לשחקן שהוא משוחרר לאירופה עד לשעה 16:00, תוגש תביעת בוררות לאיגוד.

כזכור הפועל ירושלים הודיעה שלשום לפניני באמצעות עו"ד ארז כי הם רואים בו שחקן הקבוצה לאחר שלא עמד בתנאי שחרורו לאירופה. לטענת ירושלים, אופציית היציאה של השחקן לחו"ל הותנתה בכך שהשחקן יציג עד לתאריך ה-20 ליולי מכתב רשמי על רצונו לצאת לאירופה וחוזה חתום בקבוצה באירופה. לטענת פניני ונציגיו, החוזה עליו חתום הקבוצה קובע כי עליו בסך הכל להגיש מכתב עם רצונו להשתחרר מהקבוצה.

מקורב לשחקן מסר היום לוואלה! ספורט: "אין לגיא שום ברירה אלא לגשת לבוררות עם הפועל ירושלים. גיא עמד בתנאי החוזה, כפי שכתוב, וירושלים צריכה לעמוד בצד שלה ולשחרר את גיא. בכל מקרה גיא לא ישחק בהפועל ירושלים, וחבל שאנחנו נגררים למצב כזה". כזכור פניני חתם בשבוע שעבר על חוזה במכבי תל אביב לשלוש שנים החל מעונת 2009/10 בהסתמך על העובדה כי חוזהו בירושלים בטל ברגע שהוא יוצא לאירופה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully