וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק זהב בראש של פדרר

אחרי האכזבות שנחל בסידני ואתונה, השוויצרי רוצה מדלייה בבייג'ינג: "יש לי 12 תארי גראנד סלאם, וכרגע עבורי הזהב האולימפי הכי חשוב"

המדורג 1 בעולם, רוג'ר פדרר, משתתף בימים אלו בטורניר המאסטרס של טורונטו, אבל הוא חושב על מקום אחר: בייג'ינג. הפנומן השווייצרי הפסיד בצרפת ו-ווימבלדון לרפאל נדאל, ואין לו שום כוונה לאבד את תוארו באליפות ארצות הברית, אבל בעיניו זכייה במדליית זהב אולימפית תהיה ההישג המרגש ביותר עבורו. "אם הייתי שחקן שלא זכה באף גארנד סלאם, אולי זה היה חשוב יותר לקריירה שלי, אבל יש לי 12 תארים, וכרגע עבורי מדליית זהב היא הכי חשובה".

"הייתי גאה לייצג את שווייץ בסידני 2000, אבל פספסתי שם את המדלייה", נזכר השוויצרי בהפסדו לארנו דה פסקאל הצרפתי. "באולימפיאדת אתונה הפסדתי בסיבוב השני, אבל זו הייתה חוויה עצומה עבורי", אמר פדרר על אותו משחק מול תומאס ברדיץ'. "כל עוד אני יכול ללכת ולשחק, תמיד ארצה להגיע לאולימפיאדה. מי יודע, אולי יתנו לי לשאת את הדגל, זה יהיה כבוד גדול. יום הולדתי חל ביום הפתיחה של המשחקים, ב-8 באוגוסט, אז יהיה מאוד נחמד שם".

בניגוד לפדרר, הטניסאיות הצרפתיות מארי פירס ואמילי מאורסמו, לא תהיינה בבייג'ינג. פירס בת ה-33 פרשה מהייצוג בבייג'ינג בעקבות ניתוח שעליה לעבור. הטניסאית לא שיחקה מאז 2006, אז נפצעה, נותחה, ולא שבה לאיתנה. מאורסמו, שפירס הועדפה על פניה, הודיעה כי לא תשחק בביג'ינג, לאחר שנודע כי האחרונה לא תוכל להופיע במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully