וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: דג'וקוביץ' פתח בסטייל

הסרבי החל את מסע ההגנה על התואר בניצחון על דנצ'ביץ' הקנדי, פדרר ונדאל ייכנסו לפעולה בסיבוב הבא. סרינה פרשה מלוס אנג'לס

המדורג שלישי בעולם, נובאק דג'וקוביץ', פתח את מסע ההגנה שלו על התואר בטורניר המאסטרס בטורונטו (סך פרסים 2.6 מיליון דולר) בניצחון יפה 4:6, 4:6 על הקנדי פרנק דנצ'ביץ'.

"לא היה קל לשחק מול הקנדי הענק, במיוחד לאור התמיכה שהוא קיבל מהקהל המקומי", סיפר דג'וקוביץ' בתום משחקו הראשון מאז ההדחה על ידי סאפין בסיבוב השני בווימבלדון, "יש הרבה דברים שאני צריך לשפר, אבל זה רק המשחק הראשון, והוא תמיד הכי קשה".

אל הסרבי הצטרף המדורג שישי בטורניר אנדי רודיק, שהתקשה מול ניקולס מהו הצרפתי אך ניצח בסופו של דבר 1:6, 7:6, 3:6.

המדורג ראשון בעולם, רוג'ר פדרר, והמדורג שני ואלוף ווימבלדון, רפאל נדאל, יצטרפו לטורניר בסיבוב השני. ג'יל סימון, שניצח את טורניר אינדיאנפוליס ביום ראשון, גבר על דונאלד יאנג הצעיר, ויפגוש בסיבוב הבא את פדרר. נדאל, לעומת זאת, יפגוש את ג'סי לוין.

גם סרינה פרשה מטורניר לוס אנג'לס

מארגני טורניר לוס אנג'לס ספגו מכה נוספת, לאחר שהמדורגת שנייה סרינה וויליאמס החליטה לפרוש מהטורניר. סרינה, שפרשה בשבוע שעבר גם מחצי גמר טורניר סטנפורד, היא המדורגת הרביעית שעוזבת את הטורניר (סך פרסים 600 אלף דולר), אחרי אחותה ונוס, המדורגת רביעית בעולם סבטלנה קוזנצובה ולינדזי דאוונפורט. כל ארבע הטניסאיות, אגב, שמתכוננות לאולימפיאדה, סובלות מפציעות בקרסול.

דניאלה האנטוחובה, שחוזרת מפציעה, הודחה בסיבוב השני על ידי אולגה גובורטסובה הבלארוסית, כשהפסידה 6:2, 6:4. "זו הולכת להיות דרך ארוכה עד שאחזור לעצמי", אמר הסלובקית המאוכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully