וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מבקש להניח את המשקעים בצד"

23.7.2008 / 11:14

ליאור אליהו הופיע לאימון הנבחרת, המתכוננת לקדם אליפות אירופה. פניני: "הוכחנו שאנחנו נבחרת חזקה". השחקנים ימריאו בשבת לאיטליה

יותם רונן

צילום ועריכה: אמיר לב

שמים את המחלוקות בצד

נבחרת ישראל החלה בהכנות לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2009. אחרי שאמש (שלישי) הודיע ליאור אליהו שיתייצב לאימון הבכורה, הוא היה אחד ממוקדי העניין באימון.

כשנשאל השחקן האם הוא מגיע בלב שלם לנבחרת, הוא אמר: "אני פה וזה מה שחשוב. אני פה גם הרבה בזכות יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, איתן רוב, שניהל איתי שיחות בימים האחרונים. כיף להיות בנבחרת". לגבי המשקעים עם המאמן צביקה שרף, אמר אליהו: "אני מבקש להניח את המשקעים בצד. אני בן אדם מספיק גדול כדי לסלוח".

גיא פניני, שקרוע בימים אלה בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, אמר: "הוכחנו בשנה שעברה שאנחנו נבחרת מספיק חזקה ואין סיבה שלא נעפיל לאליפות אירופה שוב". לגבי השאלה היכן ישחק בעונה הבאה, הוא אמר: "כרגע אני שחקן של נבחרת ישראל. את כל השאר נראה בהמשך".

יניב גרין, שחקנה של מכבי תל אביב, אמר: "תמיד טוב לחזור לנבחרת. האמת היא שאני קצת מתבאס כי התמכרתי לחופש בימים האחרונים, אך תוך כמה ימים אנחנו נחזור בגדול".

הנבחרת תמריא בשבת למחנה אימונים באיטליה ותערוך משחקי אימון מול נבחרת איטליה ותשתתף בטורניר בורמיו. פנים חדשות שניתן היה לראות בנבחרת באימון הבכורה הם שחקני עירוני נהריה, יוגב אוחיון וניצן חנוכי, שחקן הפועל גליל עליון, ניר כהן ושחקן מכבי תל אביב, עומרי כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully