וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תכריע אם להחתים את דולי ג'ונסון

23.7.2008 / 11:06

ראשי המועדון יחליטו אם להחתים את הקשר, תוך מתן תשומת לב להליך המשפטי המתנהל נגדו בשבדיה. לצוות המקצועי יש מועמדים חלופיים

מנכ"ל מכבי תל אביב, עוזי שעיה, המריא היום (רביעי) להולנד והוא צפוי להצטרף לשאר חברי ההנהלה שכבר נמצאים במחנה האימון של הקבוצה במירלו. לאחר שאמש התקבלו כל תוצאות בדיקותיו הרפואיות של הקשר הליברי דולי ג'ונסון, ונמצא כי הוא בריא לחלוטין, תערוך הערב הנהלת הקבוצה ישיבה ובה אמורה להתקבל ההחלטה האם להחתימו. במכבי תל אביב יתחשבו בסיכון הקיים, עקב ההליך המשפטי המתנהל נגדו בעוון נהיגה בשכרות, עבירה אותה ביצע פעמיים במהלך שהותו בשבדיה.

על פי בדיקה שנעשתה על ידי עורך הדין מורן מאירי, יועצה המשפטי של הקבוצה, נראה כי הסיכוי לגזר דין של מאסר בפועל הוא קלוש, והנושא שנבדק בשלב זה הוא האם גם במקרה שכן ייגזר על ג'ונסון מאסר בפועל, תהיה אפשרות לדחות את ביצוע העונש לפחות עד תום העונה הנוכחית. בשלב זה אין במכבי תמימות דעים לגבי החתמתו של הקשר ובידי הצוות המקצועי כבר נמצאים מועמדים חלופיים. ראשי המועדון נעזרו בשירותיו של עורך דין שבדי המטפל בענייני משפטו של ג'ונסון, אל מול רשויות החוק השבדיות.

החלוץ יניב עזרן יעבור מחר בדיקה בברכו הפגועה אצל פרופסור מרטנס בבלגיה. עזרן סובל עדין מכאבים באיזור בו נותח אך עורך אימונים אישיים עם הפיזיוטרפיסט בוקי ירון במחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully