וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגלו של היועץ המשפטי באיגוד הכדורסל נקטעה

עו"ד שוקי קרמר נפגע בפיגוע בירושלים ואיבד את רגלו עקב כך. רעייתו: "הוא יצא מהמכונית שלו כדי לראות מה קרה, ואז המחבל עלה עליו"

"קצת אחרי ימק"א, שוקי הרגיש שנכנס בו רכב מאחור, כנראה רכב שניסה לברוח מהטרקטור. הוא יצא מהמכונית שלו כדי לראות מה קרה, ואז המחבל עלה עליו", סיפרה תמי, רעייתו של עו"ד שוקי קרמר, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל ודמות מוכרת בקהילה המשפטית הירושלמית, שנפגע אתמול (שלישי) בינוני עד קשה בפיגוע, ורגלו נקטעה.

24 בני אדם נפצעו אתמול בפיגוע בירושלים, בהם אם ותינוק שנפצעו באורח קל. עו"ד קרמר, הפצוע הקשה ביותר, פונה לבית החולים שערי צדק בעיר, שם עבר ניתוח לקטיעת הרגל עד מתחת לברך. פצועה נוספת פונתה לבית החולים לאחר שלקתה בהתקף לב במהלך האירוע.

"המחבל הפך את הרכב כששוקי כבר לא היה בו", אמרה רעייתו תמי ל"הארץ", והוסיפה, "הוא היה בהכרה מלאה וצילצל אלי כבר כשהיה בבית החולים, כדי להגיד לי שהוא צריך לעבור ניתוח. כל הזמן הזה, עד שנכנס לניתוח, הוא היה בהכרה מלאה ובחושים מחודדים, מודע למצבו, אף שסבל מכאבים".

עו"ד קרמר מונה באחרונה ליושב ראש בית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין בירושלים. אתמול הוא עשה את דרכו ממשרדו, הממוקם ליד מלון "המלך דוד" בירושלים, לפגישת חפיפה לתפקידו החדש בלשכת עורכי הדין.

שי שני: "אנחנו בטוחים שהוא יחזור לתפקד באיגוד בקרוב"

שי שני, יו"ר איגוד הכדורסל, סיפר בתגובה על האירועים: "קיבלנו אתמול בזעזוע ובצער את הידיעה ששוקי נפצע בפיגוע הנוראי בירושלים. אנחנו בקשר כל הזמן עם המשפחה כנדרש, אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה ככל הניתן, ואנחנו בטוחים שהוא יחזור לתפקד באיגוד בזמן הקרוב רק שיהיה בריא, מעבר לזה אין הרבה מה להגיד".

ירמי אולמרט, היו"ר הקודם של איגוד הכדורסל: "כשדיווחו על הפיגוע ישר קפץ לי השם שלו לראש כי אני יודע שהמשרד שלו קרוב. לא רציתי לחשוב על זה בכלל כדי לחפש צרות. רק בלילה שמעתי על זה, דיברתי עם אשתו והוא היה כבר אחרי הניתוח. זאת מכה קשה, אני מאחל לו ולכל יתר הפצועים את מלוא הבריאות. זו מכה קשה. שוקי מסמל את ירושלים, הוא חי שם, ואני מקווה שהאורטופדיה השיקומית בארץ תעשה את העבודה הכי טובה כדי ששוקי יחזור לשוב במלוא כוחו הן לאיגוד הכדורסל והן לשאר עיסוקיו. זו מכה קשה וכואבת, אני אבקר אותו היום. אני מאחל לו וליתר הפצועים החלמה מהירה".

  • עוד באותו נושא:
  • שוקי קרמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully