וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראנד פרי שטוקהולם: פאוול ניצח את בולט

גראנד פרי שטוקהולם: פאוול גבר על בולט ב-100 מטר עם 9.88, רובלס קבע 12.91 ש' ב-110 משוכות, כמעט שיא עולם לדפאר. אוטי נשארה בחוץ

אסאפה פאוול הוכיח היום (שלישי) שהוא לא מתכוון לוותר על מדליית הזהב באולימפיאדה הקרובה, כשגבר על שיאן העולם יוסיאן בולט במירוץ ל-100 מטר במסגרת הגראנד פרי בשטוקהולם. פאוול, לשעבר מחזיק שיא העולם, טס את המרחק ב-9.88 שניות, והקדים את יריבו, שעבר את המרחק ב-9.89. אבל גם פאוול יודע שהוא לא יכול לשמוח יותר מדי, כיוון שהוליך בבטחה את המירוץ לכל אורכו, ובמטרים כמעט איבד את ההולכה.

הקרב בין האצנים היה רק חלק מיום איכותי על המסלול בשבדיה. את אחת התוצאות המרשימות ביותר סיפק דיירון רובלס הקובני, שרץ 110 משוכות בזמן נהדר של 12.91 שניות, וממשיך להלחיץ את הסינים ואלילם שיאנג ליו. דייויד אוליבר האמריקאי סיים שני עם 13.04 שנ'.

מסראט דפאר האתיופית כבר הרגישה איך היא קובעת שיא עולם מדהים ב-5,000 מטר, 22 אלף הצופים דחפו אותה בהתלהבות, אבל בסופו של דבר היא פספסה את השיא בשנייה כשסיימה ב-14:12.88 דקות. בלאנקה ולאסיץ' הקרואטית כמעט חוותה הפסד נדיר, אך בסופו של דבר הצליחה לנצח בקפיצה לגובה 2.02 מ', הקדימה את ילנה סלסרנקו הרוסייה (2.00 מ') והשלימה ניצחון 34 ברציפות.

ילנה איסנבייבה לא הרשימה במיוחד כשעברה בקפיצה במוט "רק" 4.85 מ', אבל בכל זאת סיימה ראשונה.

* מרלן אוטי פספסה הערב את ההזדמנות האחרונה שלה להגיע לאולימפיאדה השמינית (!) שלה, כשבגיל 48 לא עמדה בקריטריון הסלובני בריצת ה-100 מטר והייתה רחוקה 28 מאיות מעוד הישג מופלא.

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully