וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ליברפול סיימה ב-0:0 עם הרטה ברלין

בניון נכנס כמחליף ושיחק 26 דקות, וורונין החמיץ פנדל. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את אורלנדו פיירטס. סנטה קולומה הודחה במוקדמות ליגת האלופות

זוכרים את סנטה קולומה? הקבוצה מהמדינה הזעירה, אנדורה, שהשפילה את מכבי תל אביב בעונה שעברה. הערב (שלישי) היא הודחה בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות על ידי פ.ב.ק קובנה. הקבוצה הליטאית, בניגוד למכבי תל אביב, לא התקשתה לעשות את העבודה בצורה פשוטה. במשחק הראשון היא הביסה את האנדוראים 1:4, והערב היא ניצחה 1:3 (2:7 בסיכום הכללי). (פיליבאיטיס 15 ו-90, זלמאייקאס 20 כבשו לקובנה, אורבאני צימק בפנדל 32).

גם ונטספילס העפילה לסיבוב המוקדמות השני, לאחר שהביסה את לאנלי 0:4. במשחק הראשון הוולשים ניצחו 0:1, אבל זה כמובן לא הספיק להם מול הלטבים. קוסמאקובאס (28), רימקוס (30, 76) ובוטריקס (70) כבשו.

אינטר באקו, הקבוצה מבירת אזרבייג'אן, הפתיעה כשהדיחה את הקבוצה ממקדוניה, רבוטינצקי. הקבוצה מבאקו יצאה למשחק חוץ, אחרי 0:0 בביתה, וסחטה 1:1, שהעלה אותה בזכות שער החוץ שכבשה. וולקובסקי כבש לרבוטניצקי בדקה ה-46, אבל צ'רבנקה איזן עם שער החוץ היקר בדקה ה-75. גם באדומים נרשם שוויון כשקרסטבסקי מרבוטניצקי הורחק בדקה ה-90, ואילו ו-וולטר מבאקו הורחק בתוספת הזמן.

תוצאות נוספות:

שריף טיראספול (מולדובה) - אקטובה (קזחסטן) 0:4 (1:4 בסיכום הכללי, טיראספול עלתה)
קוצ'וק (65), אלכסייב (78), ארוהין (80) ופיקושטאק (90).

רונאביק (איי פארו) - דינמו טביליסי (גיאורגיה) 0:1 (3:1 בסיכום הכללי, דינמו עלתה)
האלגרים (16)

בניון שיחק 26 דקות, ליברפול סיימה ב-0:0 עם הרטה ברלין

הקבוצות האנגליות הבכירות המשיכו לקיים משחקי ידידות כהכנה לעונה הבאה. יוסי בניון וליברפול פגשו באולימפשטאדיון את הרטה ברלין הגרמנית, לעיני 51,461 צופים. שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת במשך 90 דקות, ונפרדו ב-0:0, לא לפני שהחלוץ האוקראיני, אנדריי וורונין, החמיץ פנדל. הקשר הישראלי יוסי בניון, שהחליט להישאר בקבוצה האדומה ולהילחם על מקומו בהרכב, החליף את ג'רמיין פנאנט ושיחק 26 דקות. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את אורלנדו פיירטס (דרום אפריקה). לי מרטין כבש את שער הניצחון בדקה ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully