וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילה סטאין נעצר באתיופיה

רץ המרתון הישראלי יצא להתכונן בארץ מולדתו לאולימפיאדה, ועוכב. יו"ר איגוד האתלטיקה פנה ליו"ר הוועד האולימפי, לשר הקליטה ולשרת החוץ

האתלט הבכיר, היילה סטאין, נעצר בעת שהגיע לאתיופיה למחנה אימונים לקראת השתתפותו באוליפיאדת בייג'ינג שתיערך באוגוסט הקרוב. יו"ר איגוד האתלטיקה שלמה בן גל פנה אל שרת החוץ ציפי לבני, שר הקליטה אלי אפללו ויו"ר הוועד האולימפי, אשר כולם מנסים למשוך בכל החוטים האפשריים ולנצל את כל הקשרים על מנת לשחררו לפני האולימפיאדה.

איגוד האתלטיקה הישראלי פנה מייד למשרד החוץ ולמשרד הקליטה, יו"ר הוועד האולימפי ולגורמים הרשמיים של איגוד האתלטיקה באתיופיה כדי לעשות כל שביכולתם לדאוג לאתלט ולשחררו במהרה. בשעות האלה ממש פועלים הגורמים השונים בכל האמצעים כדי להבטיח את הגעתו לבייג'ין באוגוסט הקרוב

"מדינת ישראל", אמר שלמה בן גל, "דואגת לכל נציגיה ואיגוד האתלטיקה יעשה כל שביכולתו על מנת שהיילה סטאין ישתחרר במהרה ויחזור לשגרת האימונים, כדי שיגיע מוכן ומאושש לאולימפיאדה".

כזכור, סטאין כמעט והחמיץ את מרתון טבריה שנערך השנה, לאחר שגם עוכב באתיופיה. אז התברר כי האתלט היה חייב כספים לגורמים, שהצליחו לעכבו. בסופו של דבר עלה סטאין על המטוס והגיע תשוש למרתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully