וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות הפוטבול יוצאות לאליפות העולם

נבחרות הפלאג לנשים ולגברים יוצאות לתחרות שתתקיים בקנדה בסוף השבוע. מאמן הנשים יונה משען: "הבנות יכולות לנצח כל קבוצה"

לאחר שזכתה במדליית הזהב בתחרות הגדולה ביותר שנערכה באירופה השנה, תנחת נבחרת הנשים של ישראל בפלאג פוטבול בקנדה בסוף השבוע הקרוב, שם תתמודד על תואר אליפות העולם המאורגנת ע"י ההתאחדות הבינלאומית לפוטבול אמריקאי (IFAF).

נבחרת הגברים של ישראל יוצאת גם כן להשתתף באליפות העולם, בה משתתפים 13 מדינות משלוש יבשות שונות. שתי הנבחרות ממומנות על ידי רוברט ומיירה קראפט, בעלי הבית של הניו-אינגלנד פטריוטס מה–NFL.

"אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לא רק להתמודד עם הנבחרות מהעולם, אלא גם לנצח אותם", אמר מאמן נבחרת הנשים, יונה משען, והוסיף: "ידוע לנו שנתמודד מול אתלטיות ברמות הגבוהות ביותר, אבל הבנות שלי יודעות מה צריך להיעשות על מנת להתגבר על כל נבחרת בעולם".

נבחרת הנשים, שגם זכתה במדליית הזהב בתחרות " ביג בול" בגרמניה בשנה שעברה, מונה את שנה ספרונג, יעל פרידמן, גפן שטיין, איילת הכט, עדינה בריקמן, שרית ביילי, אליסה סגוסקין, ג'סיקה סגוסקין, אהובה אודנהיימר, אסתי "בייבסול" ברנשטיין ואיילת וורטלסקי. ישראל היא אחת משבע מדינות שהעפילו לאליפות העולם לנשים בקנדה. המדינות הנוספות שיתמודדו על התואר הן ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, אוסטריה, יפן ומחזיקת התואר צרפת.

הגברים יתמודדו עם 12 מדינות נוספות: גרמניה, איטליה, אוסטריה, שבדיה, דנמרק, יפן, קנדה, ארה"ב, תאילנד, צרפת, מקסיקו וקוריאה. נבחרת הגברים מונה את קני זוויבל (מאמן שחקן), רפי יפה, נתן שוורץ, יונתן הלברשטט, סי בי דיוויס, דביר ויינברג, מאור דויב, עקיבא רינדנו ואריה באומן.

יו"ר התאחדות הפוטבול, סטיב לייבוביץ', אמר: " זו הרגשה מצוינת לייצג את ישראל, אנחנו יוצאים בהרגשה מאוד אופטימית ומקווים לחזור עם תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully