וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו ברח מברמן

על כוכב ברמן נאסר, כמו על הרבה שחקנים אחרים שמשחקים באירופה, להשתתף בטורניר הכדורגל באולימפיאדה. אז הוא לקח את הרגליים, וברח

עושה רושם כי הדבר המעניין ביותר בטורניר הכדורגל של האולימפיאדה ההולכת וקרבה קורה דווקא מאחורי הקלעים. קבוצות רבות, ישראליות (הפועל תל אביב עם וינסנט אניימה) או אירופאיות (מילאן עם קאקה), מסרבות לתת לכוכביהם לצאת לאליפות, מחשש לפציעות או עייפות.

ובתוך שלל השחקנים, דומה כי נבחרת ברזיל מביאה עמה את הדוגמאות הרבות ביותר לתופעה. היום (שלישי) כוכב וורדר ברמן, דייגו, החליט לצאת מגבולות גרמניה כנגד החלטת קבוצתו, ולהצטרף לנבחרתו במחנה האימון שלה. קלאוס אלופס, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, הודיע כי ברמן תפעול משמעתית כנגד הקשר הברזילאי שהפר את הוראת הקבוצה. כזכור, פיפ"א הודיעה כי קבוצות מחויבות לשחרר שחקנים מתחת לגיל 23 לאולימפיאדה, אך עושה רושם כאילו זה לא ימנע מברמן להעניש את כוכבם הסורר. באתר הרשמי של הקבוצה נכתב היום: "דייגו מרגיש מחויב להצטרף לנבחרתו בפריז. הוא מפחד כי אם לא יגיע, יסכן את עתידו בנבחרת".

מוקדם יותר היום שאלקה הודיעה כי היא תנקוט באמצעים משפטיים כנגד ראפיניה, מגן הקבוצה, שהחליט גם הוא לצאת על דעת עצמו למחנה האימונים של הנבחרת הברזילאית. "הוא הפר את חוזהו בקבוצה, ואם ההתאחדות הברזילאית לא תטפל בנושא", הזהיר אנדראס מולר, המנהל הספורטיבי של שאלקה ששלח מכתב להתאחדות בבקשה לאסור על השחקן לשחק בטורניר, "ניאלץ להגיש תביעה גם נגדם". לפי דיווחים בגרמניה, מולר עשוי לקנוס את ראפיניה בכ-25 אלף דולר יורו על כל יום שייעדר. "אנחנו מקווים שהוא ישנה את החלטתו. לא ננקוט באמצעים משפטיים אם הוא יחזור מחר או מחרתיים", הוסיף מולר. כך או כך, שני מקרים כל כך גורפים בהפרש של כמה שעות, שבמקרה קרו בבונדסליגה, מצביעים על משבר שרק הולך וגדל בין הקבוצות והנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully