וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מתלהבים מגלבאן

22.7.2008 / 15:02

קשר הרכש מארגנטינה מרשים את הצוות המקצועי במחנה האימון בהולנד. שני בלמים זרים נבחנים. משחק האימון מול אנדרלכט בוטל

שחקני בני יהודה ערכו היום (שלישי) אימון נוסף במסגרת מחנה האימון בעיירה ליידן שבהולנד. לאחר מספר ימים גשומים וחורפיים, נהנו הבוקר שחקניו של המאמן גיא לוזון ממזג אוויר נעים ואפילו ממספר דקות של שמש מחממת במהלך האימון.

הצוות המקצועי ממשיך לבחון את יכולתו של הבלם הצ'כי מרטין הוראסק ששיחק בליגה השלישית בגרמניה, וכן את הבלם ג'יבריל קונאטה ממאלי, ששיחק בניור מהליגה השנייה בצרפת, והצטרף אמש לאימוני הקבוצה. בשלב זה ממתינים בצוות המקצועי למשחקי האימון כדי לקבל התרשמות אמיתית מיכולתם של שני הבלמים. משחק האימון שתוכנן למחר מול אנדרלכט בוטל ובשלב זה מתקשים הזהובים למצוא יריבת אימון חלופית. ביום שישי הקרוב אמורה בני יהודה לפגוש את מכבי פ"ת שנמצאת גם היא במחנה אימון בהולנד.

מי שמאוד מרשים עד כה באימוני הקבוצה הוא קשר הרכש הארגנטינאי, פדרו גלבאן שחתם לעונה אחת ונראה כי הוא יהיה שחקן מרכזי במערך של לוזון העונה. למרות יכולתו הטכנית והביצועים שמפגין גלבאן באימוני הקבוצה, הוא קיבל הוראה מהצוות המקצועי להשיל ממשקלו כארבעה קילוגרמים מיותרים וזאת לאחר בדיקות שערכו שחקני הקבוצה.

גם החלוץ תומר חמד שהצטרף אמש למחנה האימון של הקבוצה זכה למילים טובות. "ישר רואים שהוא בחור טוב, אדם שקט וצנוע, אנחנו מאוד שמחים שהוא הצטרף לקבוצה ואין לנו ספק שהוא גם יתרום מבחינה מקצועית", אמר היום גורם בהנהלת המועדון בהתייחסו לחלוץ שהושאל ממכבי חיפה. בהנהלת המועדון מציינים לטובה את תנאי המחנה ומשבחים את הצוות המקומי שעושה כל שביכולתו על מנת להעניק לשחקנים את התנאים הטובים ביותר בזמן שהותם בליידן.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully