וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המאפיה בנאפולי ניסתה לרכוש את לאציו?

הרשויות באיטליה משוכנעות כי הקאמורה, ארגון הפשע מנאפולי, ניסה להשתלט על לאציו. אחד המעורבים בפרשה: הקפטן לשעבר, קינאליה

המשטרה האיטלקית חוקרת ניסיון של ארגון פשע בנאפולי לרכוש את מועדון הכדורגל של לאציו, באמצעות גורמים שלישיים, כך נחשף היום (שלישי) בתקשורת האיטלקית. על פי הדיווח, ארגון הפשע "קסאלסי קלאן", שהוא חלק מה"קאמורה", המקבילה הנאפוליטנית של המאפיה הסיציליאנית, תיכנן לרכוש את לאציו בכספי הארגון שהושגו מפעילות עבריינית.

משטרת רומא עקבה אחרי הפרשה, שמכונה "כנפיים שבורות", כבר תקופה ארוכה. בוצעו 10 מעצרים, של אזרחים איטלקיים וזרים, שמעורבים בפרשה, וביניהם חברי ה"אירידושיבילי", האולטראס של לאציו. ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח כי אחד המעורבים בפרשה הוא קפטן לאציו לשעבר, ג'יורג'יו קינאליה בן ה-61. קינאליה נחשב לאחד הכוכבים הגולים של לאציו בכל הזמנים, וכיכב בשורותיה ובשורות הנבחרת בתחילת שנות ה-70. על פי הדיווח, המשטרה מחפשת לעצור את קינאליה שירד למחתרת בעקבות התפתחות החקירה.

תחילת הפרשה היא כבר לפני שנתיים, אז נזקק נשיא לאציו הנוכחי, קלאודיו לוטיטו, להגנה משטרתית לאחר שקיבל איומים על חייו מהאולטראס של לאציו, שדרשו ממנו למכור את המועדון לקבוצת רוכשים, בראשותו של קינאליה.

בחודש אוקטובר 2006, הוצא צו מעצר נגד קינאליה ושמונה אנשים נוספים בגין סחיטה באיומים, בהקשר של ניסיון הרכישה. כעת, כמעט שנתיים מאוחר יותר, ישנה התפתחות, כאשר הרשויות באיטליה משוכנעות כי ארגון הפשע מנאפולי הוא זה שעומד מאחורי ניסיון ההשתלטות על לאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully