וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנג מציב אולטימטום

הפורוורד, שצפוי לשחק במדי אנגליה מול נבחרת ישראל, מצפה לחוזה חדש משיקגו בשבועיים הקרובים, אחרת יעזוב בעונה הבאה

אחרי שלקחו את דרק רוז במקום הראשון בדראפט, מנסים בשיקגו להבין לאן הולך המועדון שלהם. בזמן שהקו האחורי צפוף מדי (רוז, בן גורדון, קירק היינריך, לארי יוז) והקדמי דליל, צריכים במועדון להתעסק אף בעתיד שני השחקנים החופשיים המוגבלים שלהם, בן גורדון ולואל דנג. דנג, שיפגוש את נבחרת ישראל במדי נבחרת בריטניה, העמיד בפני הבולס היום (שלישי) אולטימטום, והבהיר כי מבחינתו, המצב הנוכחי לא מתקבל על הדעת.

הפורוורד דיווח לראשי הקבוצה באמצעות סוכנו, ג'ייסון לוין, כי אם שני הצדדים לא יגיעו לסיכום על הארכת חוזה עד שדנג ייצא לשחק עם נבחרתו בעוד שבועיים, הוא מתכונן לחתום על הארכת חוזה לעונה בסך של 4.5 מיליון דולר, כדי להיות שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא, ולהחליט על עתידו. כזכור, בשיקגו הציעו לדנג הצעה של כ-57 מיליון דולר ל-5 בקיץ שעבר, אותה דחה הפורוורד במטרה לקבל חוזה גדול יותר. כעת, עושה רושם שאם לא יגיעו הצדדים לסיכום בשבועיים הקרובים, תהיה זו העונה האחרונה של הפורוורד המגוון בקבוצה.

* טייסון צ'אנדלר, שהיה השחקן ה-13 של הנבחרת האמריקאית לאולימפיאדה, פצוע, ולא ברור אם ייצא עם חבריו לטורניר הכדורסל המתקרב. "נבחן מחליפים", אמר מייק ששבסקי, מאמן הנבחרת, וכרגע עושה רושם כי אחד מהשחקנים הבאים צפוי להחליף את סנטר ניו אורלינס הפצוע: שון מריון, מייק מילר, קווין דוראנט, צ'ונסי בילאפס או ג'ו ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully