וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס יוז חתם במכבי ראשון לציון

22.7.2008 / 10:28

הסגל של זיו ארז ממשיך להתגבש כשהסנטר האמריקאי (24, 2.11) ששיחק באלפלה הטורקית חתם. ארז: "אני אוהב גבוהים אתלטים כמוהו"

מכבי ראשון לציון עשתה היום (שלישי) צעד נוסף בבניית סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה כשהחתימה את הסנטר האמריקאי ג'יימס יוז (24, 2.11) מאלפלה הטורקית. השחקן מצטרף לגארד קן טוט שחתם בתחילת השבוע, ואליהם יצטרפו בשבועות הקרובים עוד שני פורוורדים זרים להשלמת הסגל של הקבוצה.

המאמן זיו ארז סיפר הבוקר לוואלה! ספורט על השחקן: "מדובר גבוה אתלטי שיהווה את הסנטר שלנו העונה. אני לא אוהבים שחקנים מסיביים מאוד אלא יותר גבוהים אתלטיים וראיתי קלטות שלו מטורקיה ואני יכול להגיד שהוא שחקן מצוין".

יוז, הוא בוגר מכללת נורת'רן אילינוי משנת 2007 וסיים את העונה האחרונה שלו במכללות עם מספרים טובים של 12.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק. הוא עבר בתחילת עונת 2007/8 לסלופסק ז'ארני הפולנית, שעשויה לפגוש את הפועל ירושלים במפעל היורוקאפ, אך שוחרר במהלך העונה וחתם באלפלה הטורקית, שסיימה במקום ה-15 מתוך 16 קבוצות. יוז רשם במהלך העונה בטורקיה 14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2.7 חסימות למשחק.

יוז וטוט מצטרפים לסגל הישראלי של מכבי ראשון לציון שכבר הושלם וכולל את אבי סוכר, עודד שעשוע, איתי לב, גילי מוסינזון, אופיר פרחי ורז זהביאן, אליהם יצטרפו בימים הקרובים עוד שני שחקני נוער. הכוונה של המאמן זיו ארז היא לצרף כאמור עוד שני פורוורדים שאחד מהם יוכל למלא גם את תפקיד הסנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully