וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנתה מי?

סמנתה סטוסור (87 בעולם) הביסה את שחר פאר 1:6, 1:6 בסיבוב הראשון בטורניר לוס אנג'לס. דודי סלע בסיבוב השני בלקסינגטון

אחרי שחזרה לעצמה בגדול בטורניר ווימבלדון, שבה הלילה (בין שני לשלישי) שחר פאר להיראות כמו טניסאית במשבר. פאר הובסה בסיבוב הראשון של טורניר לוס אנג'לס (סך פרסים של 600 אלף דולר) בתוצאה העגומה 6:1, 6:1 על ידי סמנתה סטוסור האוסטרלית, המדורגת 87 בעולם, בתוך 52 דקות בלבד.

פאר, שפתחה בשבוע שעבר את עונת המשטחים הקשים שלה עם הפסד לאנה צ'קבטאדזה בסיבוב השני של טורניר סטנפורד, קיוותה להצלחה גדולה יותר בעיר המלאכים, אך נתקלה באוסטרלית הוותיקה שהדיחה אותה רק לפני חודשיים בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, במה שהיה שיא המשבר של הישראלית הבכירה. סטוסור בת ה-24 דורגה לפני שנה וחצי במקום ה-27 בעולם, אבל היעדרות ממושכת עקב פציעות דירדרו אותה עד המקום ה-87 כיום.

המשחק נפתח רע מאוד עבור פאר, כשסטוסור השיגה שבירה קלה על ההגשות של המדורגת 25 בעולם כבר במשחקון השני ועלתה ל-0:2. סטוסור המשיכה לשלוט במשחק ורצה עד 0:5 מפתיע, הישראלית הצליחה לחלץ משחקון לרפואה ולהקטין ל-1:5, לפני שסטוסור סגרה את המערכה הראשונה על 1:6 לזכותה.

במערכה השניה שברה האוסטרלית כבר במשחקון הראשון, מה שאיפשר לה לדהור פעם נוספת ליתרון מוחץ של 0:4. כאן זכתה פאר במשחקון היחיד שלה במערכה הזו, לפני שנכנעה בשניים הבאים וירדה עם הפסד 6:1 גם במערכה השניה.

בסיום המשחק אמרה סטוסור: "זה כנראה היה המשחק הכי טוב שלי בשבועות האחרונים. פתחתי היטב ונכנסתי לקצב לאחר מכן. לא נכנסתי ללחץ באף אחד מהמשחקונים. שיחקתי נגד פאר כמה פעמים בעבר וידעתי למה לצפות".

חדשות טובות יותר הגיעו מכיוונו של דודי סלע, שהעפיל לסיבוב השני בטורניר הצ'לנג'ר בלקסינגטון (סך פרסים של 50 אלף דולר). סלע, שצנח 20 שלבים בדירוג העולמי האחרון למקום ה-98, מדורג ראשון בטורניר, ובסיבוב הראשון הוא גבר 5:7, 4:6 על האמריקאי רילאן ריזה. בסיבוב הבא הוא עשוי לפגוש את נועם אוקון, שיתמודד מול האוסטרי ניק לינדאל.

טורונטו: סטפאנק בחוץ

טורניר המאסטרס בטורונטו (סך פרסים של 2.61 מיליון דולר), יצא הלילה לדרך, כששלושת המדורגים הבכירים - רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ', אלוף אשתקד (כשהטורניר שוחק במונטריאול) עדיין לא נכנסו למעגל המשחקים. המדורג הבכיר ביותר שמצא את עצמו בחוץ היה הצ'כי ראדק סטפאנק (11 בטורניר) שנכנע לפליסיאנו לופז הספרדי 4:6, 6:3, 6:4.

בדרבי צרפתי ניצח רישאר גאסקה את מישל לודרה 2:6, 6:4, 3:6, והעפיל לסיבוב השני בטורניר. "אני מכיר אותו, שיחקתי איתו בגביע דייויס ואני מתאמן איתו", אמר גאסקה, פינאליסט הטורניר ב-2006, בסיום המפגש עם לודרה.

הגרמני ניקולס קיפר גבר על מארדי פיש האמריקאי 5:7, 6:7 (4:7). המדורג תשיעי, סטניסלס ואוינקה השווייצרי, ניצח את סימונה בוללי האיטלקי 4:6, 6:7 (4:7) ועלה אף הוא לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully