וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון נמצא בריא לחלוטין

22.7.2008 / 13:00

הבדיקות הרפואיות של המועמד למכבי ת"א יצאו תקינות לחלוטין וכעת רק ההליך המשפטי שמתנהל כנגד השחקן מונע ממנו לחתום בקבוצה

"אנחנו זהירים, זהירים מאוד, נצטרך לבדוק טוב טוב את ההשלכות של ההליך המשפטי שמתנהל נגדו, לפני שנחתום על החוזה, אם וכאשר", כך אמר אמש (שני) גורם בכיר בהנהלת מכבי תל אביב, בהתייחסו להליך המשפטי המתנהל נגד הקשר הליברי, דולי ג'ונסון, שמועמד לחזק את הצהובים.

ג'ונסון, שנתפס פעמים בשבדיה כשהוא נוהג בשכרות וללא רשיונו, צפוי לעמוד בקרוב למשפט ובמכבי חוששים מעונש מאסר בפועל שעלול להיגזר עליו. כזכור, ג'ונסון כבר ריצה עונש של עבודות שירות בעבר ולכן קיים חשש שכעת יגזר עליו עונש קשה יותר. (לינק לפרשיות של דולי ג'ונסון בתחתית העמוד).

מי שמבצע עבור מכבי את הבדיקות המשפטיות הוא עורך הדין מורן מאירי, יועצה המשפטי של הקבוצה. מאירי מנהל בימים האחרונים שיחות ובדיקות יחד עם עורך דין שבדי המטפל בענייני משפטו של ג'ונסון בשבדיה. הדבר העיקרי שנבדק בשלב זה הוא הצפי למאסר בפועל וייתכן שבמקרה כזה יחליטו במכבי לסגת מהרעיון להחתים את הקשר. ראשי המועדון כבר מחזיקים בידם מספר מועמדים חלופיים למקרה שהחתמתו של ג'ונסון תרד מהפרק.

במכבי קיבלו את כל תוצאות הבדיקות הרפואיות שערך הקשר ונראה כי הוא בריא לחלוטין. בינתיים, עזב ג'ונסון את מחנה האימון של מכבי וחזר להתאמן במדי קבוצתו. ביום שני הוא אף שיחק 78 דקות בהפסדה של סולנה 2:1 לליונגסקילה במסגרת הליגה השבדית.

פולאק ימשיך להיבחן

במכבי תל אביבי עדיין לא התקבלה החלטה האם להחתים את המגן היהודי הולנדי, סיאק פולאק, שהציג אמש (שני) משחק לא רע באגף השמאלי, וביקשו ממנו להישאר ולהיבחן גם בשני המשחקים הנוספים שנותרו לצהובים במחנה האימון. פציעתו של המגן אורי שטרית, שצפוי להעדר כחודש, מלחיצה במקצת את ראשי המועדון, וייתכן שתאיץ את ההחלטה להחתים את ההולנדי הקבוצה. פולאק צפוי להתייעץ עם סוכנו ולהחזיר תשובה לצוות המקצועי עוד במהלך היום. בינתיים, עזב פולאק את מחנה האימונים לטובת סידורים אישיים, כשבין היתר הוא נשלח להביא מסמכים נוספים המוכיחים את יהדותו.

הקבוצה זכתה בניצחון בכורה בטרום העונה כאשר ניצחה 0:2 את קבוצת וירן סדנסקי הבולגרית, במשחק אימון שנערך במחנה האימון במירלו שבהולנד. איליה יבוריאן ורודי חדד כבשו את השערים לזכות הצהובים, שחסרו את השוער דרגוסלאב יבריץ' החולה. גם הבלם משה מישאלוב והמגן אורי שטרית, הסובל מפציעה ברגלו ושקיים אצלו חשש לשבר מאמץ, נעדרו מהסגל של המאמן רן בן שמעון למשחק.

המאמן רן בן שמעון אמר בסיום המשחק: "הניצחון הזה עושה משהו כי אנחנו אוהבים לנצח. הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק, וראו שהשחקנים רצו לנצח. אני חושב שהיריבה היום הייתה יותר טובה מונלו אבל היום השחקנים רצו יותר. השחקנים באו מרוכזים ומפוקסים ולכן הניצחון טוב, אנחנו נמשיך הלאה ונתקדם. כל הקבוצה עשתה הגנה חכמה, אנחנו עולים ברמה גם בהגנה וגם בהתקפה. גם לאחר הפסדים אני מחייך, אבל חשוב שיהיו ניצחונות וחשוב לדעת להמשיך אותם".

עדכון ראשון: 21/7 21:14
עדכון אחרון: 22/7 22:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully