וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ביקשה לשחרר את רוביניו מהאולימפיאדה

שיגרה בקשה רשמית להתאחדות הברזילאית והסבירה: "על פי המלצת הצוות הרפואי, החלטנו שכדאי שהשחקן יגיע למחנה האימונים"

ריאל מדריד שיגרה פקס להתאחדות הברזילאית ובו בקשה רשמית לשחרר את רוביניו מהמשחקים האולימפים בבייג'ינג, כך הודיעה הקבוצה הספרדית היום (שני).

הברזילאי סובל מפציעה וריאל הוסיפה: "על פי המלצת הצוות הרפואי, החליט המועדון שהדבר הטוב ביותר עבור השחקן יהיה להגיע למחנה האימונים של הקבוצה עם שאר השחקנים ולהתמקד בשיקום מהפציעה".

רוביניו בן ה-24 הודה שיהיה מאוכזב אם לא ישחק באולימפיאדה והוסיף שריאל מדריד היא זו שצריכה להחליט. על הצעתה של צ'לסי עבור שירותיו, הוא הוסיף: "אני רוצה להישאר בריאל זמן ארוך. אני שמח ואני רוצה להמשיך כאן".

ואם כבר הזכרנו את ריאל מדריד, המועדון הספרדי מפעיל מכבש לחצים כדי להעביר לשורותיו את כריסטיאנו רונאלדו. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, הבהיר לשחקן כי יעשה טעות חמורה ויפגע בקריירה שלו אם יתעקש על לעבור לסנטיאגו ברנבאו.

הפורטוגלי חשף בפני התקשורת הבריטית את צפונות לבו, ולא קשה להבחין בין השורות, באיזה מועדון היה רוצה לשחק בעונה הקרובה. "כולם שואלים אותי היכן אשחק, בריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד. מה לומר, הרי רק אלוהים יודע את העתיד. שחקנים גדולים תמיד מבוקשים במועדונים גדולים, זה נורמלי. אשמח לשחק בכל אחד מהמועדונים, וכל עוד סביבי אנשים שאני אוהב ושיש לי מוטיבציה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully