וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים דורשת מגיא פניני לשחק בקבוצה בעונה הקרובה

הפורוורד, שלטענת הירושלמים היה צריך להציג הצעה מקבוצה אירופאית עד ה-20 ביולי לא עשה כך, ובירושלים מכריחים אותו לשחק בשורותיה

בצעד בלתי צפוי, הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) לשחקן גיא פניני, כי הוא ישתייך לסגל הקבוצה גם בעונה הבאה, לאחר שלטענתם לא עמד בתנאי השחרור שלו לקבוצה בחו"ל. לפני שתי עונות, כשהגיע הפורוורד לבירה, חתם פניני על חוזה לשלוש שנים, במסגרתו היה יכול בקיץ הנוכחי לנצל את סעיף היציאה שלו, בתנאי שהיה מביא הצעה רשמית עד ה-20 לחודש יולי. לטענת אנשי ירושלים, פניני היה צריך להציג מכתב בו הוא מודיע על כך שהוא מנצל את אופציית היציאה שלו לאירופה, ובנוסף להציג חוזה חתום מקבוצה אירופאית.

כזכור, לפני כשבועיים העביר השחקן להנהלת ירושלים מכתב בו הוא מודיע כי הוא מנצל את אופציית היציאה לאירופה, ובמקביל חתם במכבי תל אביב לשלוש עונות, כשנדמה היה שבעונה הקרובה ישחק השחקן באירופה. אלא שפניני לא חתם באף מועדון אירופאי כמתחייב בחוזה, ולכן בירושלים הודיעו את הודעתם היום. הקבוצה מינתה את עו"ד איתן ארז שיטפל בנושא, שצפוי להגיע לבוררות. במידה ויישאר פניני בירושלים, הוא צפוי להישאר בשכרו מהעונה שעברה, ולא על שכר של 170 אלף דולר שהוצע לו מהקבוצה לפני שחתם במכבי תל אביב. חוזהו החדש בסגנית האלופה מוערך ב-300 אלף לעונה.

גורם בהפועל ירושלים אמר בתגובה: "הפועל ירושלים פועלת לפי החוזה שחתמה עם השחקן, והיא מצפה מפניני לעבוד על פי אותו חוזה". בכיר במכבי תל אביב שהיה מצוי בפרטי המו"מ מסר כי, למיטב ידיעתו, לפי חוזהו של פניני, היה עליו בסך הכל להציג מכתב. בנוסף אמר אותו גורם: "אם פניני היה יודע שהוא צריך לחתום על חוזה, הוא כבר מזמן היה חותם בקבוצות. הצעות לא חסרות לו".

לפי אנשי מכבי תל אביב, פניני חתום על חוזה חדש, ולא חייב לסגור עם קבוצה אירופאית עד ה-20 ביולי, כי אם רק להודיע לקבוצתו שהוא מנצל את האפשרות שלו לצאת מהקבוצה, דבר שעשה. כאן, בעצם, המחלוקת בין מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, והשחקן. כך או כך, מדובר בעניין משפטי לחלוטין, שצפוי להתבהר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully