וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם חרוש מונה לעוזר מאמן הנבחרת

21.7.2008 / 16:22

מאמן נבחרת העתודה לשעבר חוזר למדים הלאומיים, ויתופקד כעוזרו של צביקה שרף בנבחרת הבוגרת. דרור חג'ג' יתייצב לפתיחת האימונים

יורם חרוש מונה היום (שני) לעוזר מאמן של נבחרת ישראל בכדורסל לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2009. באיגוד הכדורסל פנו לחרוש עוד בחודש שעבר, והמאמן הביע את הסכמתו להיות בסגל המקצועי של הנבחרת, לצידם של המאמן צביקה שרף והעוזר רוני בוסאני. מינויו של חרוש אושר בוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל שהתכנסה היום.

חרוש עבד בשנים האחרונות באיגוד הכדורסל בתור מנהל מקצועי של נבחרות ישראל הצעירות ובעבר שימש כעוזר מאמן של נבחרת ישראל הבוגרת וכמאמן נבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בשנת 2000. חרוש לא אימן אף קבוצה מאז שעזב את הפועל ירושלים בתחילת שנות ה-2000. בעבר אימן חרוש לפרק זמן קצר גם את מכבי תל אביב.

איגוד הכדורסל יכנס מחר מסיבת עיתונאים לקראת מוקדמות אליפות אירופה. באיגוד יציגו את ההכנות לקראת המשחקים, ויום לאחר מכן תחל הנבחרת באימונים. דרור חג'ג' שהיה בספק לאימוני הנבחרת, הודיע היום כי יתייצב לאימונים אך הוא עדיין מעוניין לעזוב את הנבחרת מסיבות אישיות אם הנושא יאושר. ליאור אליהו, שהודיע שלא יתייצב בעקבות מתיחות בינו לבין המאמן צביקה שרף, עדיין בספק לקראת האימונים ביום רביעי.

בנוסף למינוי חרוש, הוועדה המקצועית החליטה עוד בישיבתה מהיום, כי על מנת לקדם שחקנים צעירים, שחקני ליגה נערים לאומית לא יוכלו לשחק בו זמנית גם בליגה נוער לאומית. בנוסף, החל מעונת המשחקים הקרובה תונהג בכל ליגות הצעירים מקט סל ועד לליגת הנערים, שמירה אישית בלבד.

הוועדה המקצועית דנה באפשרות לצרף שופט שלישי למשחקי הליגה הלאומית, והוחלט כי במידה שיימצאו מקורות כספיים לקידום הכדורסל בנושאי השיפוט, יוקצו הכספים תחילה להוספת שופט שני במשחקי ליגות הקט סל, הילדים והנערים שם מנוהלים המשחקים על ידי שופט אחד בלבד. הוועדה ממליצה לאיגוד השופטים כי במידה שיש רצון לתרגל שופטים צעירים במסגרת הליגה הלאומית לקראת שילובם בליגת העל, אזי השופט השלישי יעשה זאת בהתנדבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully