וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תבחר בין רוט למזרחי

21.7.2008 / 15:59

הקבוצה של אבי אשכנזי תחליט בימים הקרובים על השחקן שישלים את הסגל הישראלי. גם הפועל ירושלים במרדף אחרי השניים

מכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, צפויה להחתים בימים הקרובים את מורן רוט או משה מזרחי, ובכך להשלים את סגלה הישראלי. הקבוצה מנהלת בתקופה האחרונה מגעים עם שני השחקנים ובימים הקרובים תגבש החלטה על מי מהשניים יפול הפור, וזה יצטרף לקבוצה של אבי אשכנזי. השניים שוהים בימים אלה בחו"ל, ורוט ינחת בארץ מחר (שלישי) כדי להצטרף לאימוני נבחרת ישראל ביום רביעי וככל הנראה גם יפגש עם חיפה. את המגעים בין מזרחי לחיפה מנהל סוכנו, אבי זילברמן.

לאחר שחיפה תסגור עם אחד משני הישראלים, תתפנה הקבוצה להשלים את הסגל הזר. המאמן אבי אשכנזי ביחד עם עוזריו מיקי גורקה ואלעד חסין ימריאו לקראת סוף השבוע לארצות הברית שם אירגן לכבודם היו"ר ג'ף רוזן מחנה של שחקנים אמריקאיים שיבואו להבחן על מנת להגיע לחיפה. בחיפה הגדירו את המחנה כדבר חדשני ומקווים לגלות שם שחקן שלא עלה עד כה בחיפושים. שחקן שמועמד לחיזוק הקבוצה הוא הגארד דורון פרקינס, ששיחק בעונה שעברה בברי הבלגית.

מי שמחכה בסבלנות להתפתחויות בגזרת חיפה היא הפועל ירושלים, שגם כן מנסה לקלוט את מזרחי או את רוט. גורם בירושלים אמר הבוקר: "הגענו לזמנים חדשים בהם הפועל ירושלים צריכה להתעדכן מה קורה עם מכבי חיפה. אנחנו יודעים שחיפה רוצה את שני השחקנים ותיקח רק אחד, והמצב דומה גם אצלנו. נקווה שמי שאנחנו רוצים יותר, יגיע אלינו בסופו של דבר". בירושלים היו מעוניינים לראות את רוט בקבוצה, אך הפערים בין הצדדים יגרמו לכך שרק במידה ורוט ירד במחיר הוא יגיע למלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully