וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 20 מקומות בדירוג לדודי סלע

הישראלי הבכיר המשיך בקו הירידה שלו מהשבועות האחרונים וצנח למקום ה-98 בעולם. שחר פאר שמרה על המקום ה-25 בדירוג הנשים

הדירוג העולמי החדש שהתפרסם הבוקר (שני) לא האיר פנים לדודי סלע. הטניסאי הישראלי הבכיר, שהפסיד השבוע בסיבוב הראשון של טורניר אינדיאנפוליס למדורג ראשון ג'יימס בלייק, צנח לא פחות מ-20 מקומות בדירוג, והוא ממוקם כעת במקום ה-98 בלבד, פחות משלושה חודשים אחרי שרשם את דירוג השיא בקריירה שלו (57).

גם יתר הגברים הישראלים רשמו ירידות, כשהראל לוי ירד 14 מקומות למקום ה-171, אמיר ויינטרוב ירד 26 מקומות למקום ה-349, ונועם אוקון המשיך לצלול עם ירידה של 30 מקומות למקום ה-436.

בעשרת המקומות הראשונים לא היה כל שינוי מהשבוע שעבר, כשרוג'ר פדרר שומר על המקום הראשון, רפאל נדאל על המקום השני ונובאק דג'וקוביץ' על המקום השלישי. אחריהם עדיין מדורגים על פי הסדר ניקולאי דוידנקו, דויד פרר, אנדי רודיק, דויד נלבנדיאן, ג'יימס בלייק, אנדי מארי וסטניסלאס ואוינקה. פרננדו ורדאסקו הספרדי, שזכה אתמול בטורניר אומאג בקרואטיה, התקדם אל סף הטופ 10 עם קפיצה של ארבעה מקומות למקום ה-11. הארגנטינאי המבטיח חואן מרטין דל פוטרו, שקטף שני טורנירים ברציפות ונמצא בקו עלייה רציני, טיפס 19 מקומות למקום ה-25.

נשים: אין תזוזות

אצל הנשים לא נרשמו תזוזות משמעותיות בדירוג. שחר פאר, שהפסידה לאנה צ'קבטאדזה בסיבוב השני בסטנפורד, נותרה במקום ה-25 גם השבוע. גם 24 המדורגות מעליה נשארו באותו המקום, כשאנה איבנוביץ' שמורת על הבכורה, לפני בת ארצה הסרבית ילנה ינקוביץ', והרוסיות מריה שראפובה וסבטלנה קוזנצובה. סרינה וויליאמס עדיין חמישית, אלנה דמנטייבה שישית, ונוס וויליאמס שביעית, וצ'קבטאדזה, דינארה סאפינה ואגניישקה ראדוונסקה נועלות את העשירייה הראשונה.

השבוע תשתתף פאר בטורניר לוס אנג'לס (סך פרסים של 600 אלף דולר), ותנסה להתחיל לצבור מומנטום בעונת המשטחים הקשים. בסיבוב הראשון הוגרלה פאר מול האוסטרלית סמנתה סטוסור, שהעיפה אותה בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס. אם תצליח פאר לנקום בסטוסור תחכה לה ככל הנראה הרוסיה אלנה וסנינה בסיבוב השני, כשויקטוריה אזרנקה הבלארוסית, בת זוגתה במשחקי הזוגות עד לאחרונה, צפויה לחכות לה בסיבוב השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully