וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט בארנס קרוב לחתימה בפיניקס

הפורוורד, ששיחק בעונה שעברה בגולדן סטייט, צפוי לסגור בקבוצתו של טרי פורטר לעונה. ג'רד ביילס מפורטלנד נבחר לרוקי המצטיין בליגת הקיץ

לאחר שויתרו על מייק דאנטוני, בפיניקס ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, בתקווה שהמאמן החדש, טרי פורטר, יביא איתו תוצאות טובות יותר. היום (שני), צפוי לסגור פורטר סופית עם מאט בארנס, פורוורד גולדן סטייט בעונה שעברה, לשנה. בארנס, 28, זכור לטובה בעיקר מעונת 2006-2007, בה בלט בקבוצתו המשוגעת של הווריירס, שהעיפה את דאלאס באחת מההפתעות הגדולות בפלייאוף הליגה אי פעם.

אז, היו לפורוורד ממוצעים של כ-10 נקודות ו-4 ריבאונדים, אך בעונה שעברה שיחק בארנס פחות דקות, וירד ל-6.7 נקודות בפחות מעשרים דקות משחק. בארנס צפוי להתאים היטב לפיניקס, בהיותו פורוורד אתלטי שמסוגל לשמור ולקלוע מבחוץ. לאחר החתמתו, צפויים פורטר וסטיב קר להפתנות לחיפוש רכז מחליף לסטיב נאש.

ליגת הקיץ בלאס וגאס הסתיימה הלילה (בין ראשון לשני) עם מחזור המשחקים האחרון בו זכו כוכבי הליגה העתידיים להציג את יכולתם, כמו גם עשרות עשרות השחקנים שהגיעו לבירת ההימורים האמריקאית במטרה להשיג את החוזה המיוחל ב-NBA.

ג'רד ביילס, הרכז המבטיח של פורטלנד, הוכתר לרוקי המצטיין של ליגת הקיץ, לאחר שהעמיד ממוצעים של 29.8 נקודות ב-43 אחוזים מהשדה ו-4.8 ריבאונדים בארבעת משחקיו במדי הבלייזרס, כולל 36 נקודות וסל ניצחון עם הבאזר מול פיניקס בשבת.

ביילס כיכב בעונה החולפת במכללת אריזונה ונחשב למועמד לאחת מחמש הבחירות הראשונות בדראפט, ובסופו של דבר נבחר רק במקום ה-11 על ידי אינדיאנה, ששלחה אותו לפורטלנד, שם יצטרף לברנדון רוי, גרג אודן ולמרכוס אולדריג' בסגל שמאיים להפוך לאחד הטובים בליגה בשנים הקרובות.

הלילה לא שותף ביילס בניצחון של הבלייזרס 63:78 על ניו אורלינס. ג'יי אר פינוק הפגיז 30 נקודות למנצחים, הרכז הפיני פטרי קופונן הוסיף 11 נקודות, הצרפתי המוכשר ניקולה באטום תרם 7 נקודות. בובי בראון המשיך לככב בהורנטס עם 13 נקודות ו-10 אסיסטים.

במשחקים נוספים גברה יוסטון 91:98 על סקרמנטו, בעזרת 22 נקודות של דונטה גרין, 21 של מרטי ליונן, ו-20 של ארון ברוקס. ספנסר הוז קלע 22 לקינגס. אנתוני רוברסון, ששיחק לתקופה קצרה בהפועל ירושלים השנה, קלע 23 נקודות בהפסד של הניקס 111:91 למינסוטה, פופס מנש-בונסו, שכבר חתם בבדאלונה, קלע 21 לוולבס, שחסרו את קווין לאב הפצוע. פיניקס גברה 69:88 על וושינגטון עם 25 נקודות של אלאנדו טאקר, ומילווקי ניצחה 72:88 את קליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully