וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש צ'ילדרס שוקל הצעה מאולימפיאקוס

פורוורד אטלנטה המריא ליוון על מנת להיפגש עם ראשי סגנית האלופה היוונית, שמציעה לו חוזה עתק. בוסטיאן נכבאר חתם בדינמו מוסקבה

עונת המלפפונים הנוכחית בכדורסל האירופי כבר הגיעה למספר שיאים, עם חזרתו של חואן קרלוס נבארו לברצלונה והגעתו המפתיעה של קרלוס דלפינו לחימקי מוסקבה, אבל כעת נדמה שאנחנו עומדים בפני שיא חדש. התקשורת האמריקאית מצטטת מספר מקורות ב-NBA הטוענים כי ג'וש צ'ילדרס, הפורוורד המצוין של אטלנטה הוקס, שוקל ברצינות הצעה שקיבל מאולימפיאקוס.

סגנית האלופה היוונית, בה ישחקו העונה ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין, הציעה על פי הדיווחים לצ'ילדרס חוזה עתק בשווי 20 מיליון דולר לשלוש השנים הקרובות. צ'ילדרס בן ה-25 קלע בממוצע 11.1 נקודות וקטף 5.6 ריבאונדים למשחק בשלוש עונותיו במדי ההוקס מאז שנבחר במקום השישי בדראפט 2004.

צ'ילדרס המריא הלילה (בין ראשון לשני) ליוון על מנת להיפגש עם ראשי אולימפיאקוס, לאחר שנואש מסירובה של אטלנטה להחתים אותו על חוזה חדש. צ'ילדרס, שהפך הקיץ לשחקן חופשי מוגבל תחת חוקי הליגה, הביע את רצונו להישאר בקבוצה, אך התרכזותם של ההוקס בהחתמתו של ג'וש סמית' מנעה מהצדדים להיכנס למשא ומתן, וכעת בוחן צ'ילדרס את ההצעה היוונית כאלטרנטיבה, שעל פי מקורבים אליו נשקלת בשיא הרצינות, ולא רק כאמצעי לחץ במשא ומתן עם ההוקס.

* בוסטיאן נאכבר, שחקנה של ניו ג'רזי נטס, חתם הבוקר (שני) בדינמו מוסקבה, אותה מאמן דייויד בלאט. בלאט השוהה בימים אלה במחנה אימון עם נבחרת רוסיה, בצוותא עם עוזרו דני גוט, נעזר בדן שמיר, עוזרו בדינמו, השוהה בימים אלה בליגת הקיץ בלאס וגאס. נאכבר (28, 2.06) הוא הרכש השלישי שעושה בלאט הקיץ לאחר צירופם של אריאל מקדונלד, הוליס פרייס. הוא שיחק 6 עונות ב-NBA במדי יוסטון, ניו אורלינס וניו ג'רזי ורשם בממוצע 9.8 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully