וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני רוצה לשנות משהו בכדורגל האיטלקי"

מאמנה הפורטוגלי החדש של אינטר כבר כופה עצמו על הענף בארץ המגף, ומעיד כי קיים שוני גדול בין תרבות הכדורגל של אנגליה ואיטליה

ז'וזה מוריניו, מאמנה החדש של אינטר, עוד לא החל את העונה בסרייה A, אבל הוא כבר החל לדבר, והרבה, בדיוק כמו שהוא אוהב. המאמן הפורטוגלי עמד על ההבדלים בין הכדורגל האנגלי והאיטלקי.

"באנגליה, האצטדיונים מלאים ורועשים, אבל במהלך האימונים הם היו ריקים לחלוטין. באיטליה, התרבות שונה לגמרי. אפילו ביולי, עם הטמפרטורה החמה ועם החופים הנפלאים שמציעה המדינה, רבבות אנשים מגיעים לראות את האימונים שלנו", העיד מוריניו.

מוריניו נהנה כרגע מהמשרה החדשה אליה נכנס לא מכבר: "טוב לי עד עכשיו, השחקנים מקבלים את הגישה. אני אדם עם רעיונות משלי. אחת מן המטרות שלי היא לשנות את האופי של הכדורגל האיטלקי ולמנוע מהכדורגל האיטלקי לשנות משהו בי", אמר ביהירות מוכרת.

חרף הסגל הנוצץ שיש לו, התאונן מוריניו על המעבר היחיד שהצליחה אלופת איטליה לבצע - מעברו של מאנסיני מרומא. ניסיון העברתם של פרנק למפארד מצ'לסי וריקרדו קווארסמה מפורטו לא צלח. "להביא את למפארד זה מאוד מסובך", אמר מוריניו. "בעניינו של קווארסמה קל להבין. הוא שחקן שאני מאוד רוצה לעבוד עימו, זה יהיה מעניין שיהיה לי שחקן כמוהו, כפי שזה יהיה לו מרתק שיהיה לו מאמן כמוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully