וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה וצ'כיה בחצי גמר אליפות אירופה לנוער

הצ'כים אמנם הפסידו 4:3 לאזורי שנהנו מצמד של פולי, אבל ניצחון של אנגליה 0:3 על יוון במשחק המקביל, לא הספיק לנבחרת מהאי

דרמה לא קטנה ליוותה הערב (ראשון) את מחזור המשחקים האחרון של בית ב' באליפות אירופה לנוער, הנערכת בצ'כיה, כשבסיום איטליה והנבחרת המקומית, בסדר הזה, מעפילות לחצי הגמר.

הנבחרת מארץ המגף ניצחה את צ'כיה 3:4, חלפה על פניה בדרך למקום הראשון והעפילה לשלב הבא, אבל למזלם, המקומיים עלו גם כן. אנדרה פולי כבש צמד לזכות האזורי בדקות 22 ו-79, ג'יאקומו בונבנטורה הוסיף בדקה ה-56 ואלברטו פאלוסקי כבש בפנדל בדקה ה-72. לצ'כיה כבשו: תומאס נסיד 23 (שערו ה-3 בטורניר) ויאן מוראבק 58, 86.

במשחק השני בבית הביסה אנגליה 0:3 את יוון, אבל בגלל ניצחונה של איטליה, בריאן איסטיק ושחקניו נשארו בחוץ. אנגליה נהנתה מכך שהיוונים חסרו את כוכבם הגדול ביותר ואחד מהשחקנים הטובים בעולם לגילו, סוטיריס ניניס המושעה ועשו את העבודה בזכות שלושה שערים במחצית השנייה. שני שחקני מנצ'סטר סיטי, בן מי ודניאל סטארידג' כבשו בדקות 48 ו-85 בהתאמה, פרדי סירס מווסטהאם הוסיף אחד בפנדל בדקה ה-68, אבל לאנגלים זה כאמור לא הספיק.

מבית א' כבר עלו הונגריה וגרמניה עוד לפני המחזור היום והערב הן נפגשו לעימות ישיר על המקום הראשון, בסיומו ניצחה גרמניה 1:2. סטפן ריינרץ העלה את הנבחרת של הורסט רובש ליתרון בדקה ה-35, אנדראס סימון הישווה בדקה ה-74, אבל מרסל ריסה ניצח את המשחק בדקה ה-76.

במשחק השני, שנערך לפרטוקול בלבד, הוציאה האלופה ספרד, עצבים על בולגריה לאחר שאיבדה כל סיכוי לעלות והביסה אותה 0:4. כבשו: ארון 13, אמיליו נסואה 16, 52, פראן מרידה 63.

בחצאי הגמר, שיערכו ביום רביעי, יפגשו צ'כיה וגרמניה למשחק אחד ואיטליה והונגריה למשחק השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully