וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד במרדף אחר ריקלמה

המאמן חאבייר אגירה הודה כי הכוכב הארגנטינאי נמצא ברשימות של המועדון: "אנחנו מחפשים שחקן שידע לתת את הפס האחרון"

אתלטיקו מדריד התחמשה העונה בלא מעט שחקנים, זאת על מנת לנסות ולשבור את ההגמוניה של היריבה העירונית, ריאל במדריד וספרד. השם החם שעלה לאחרונה במסדרונות הוויסנטה קלדרון הוא שמו של חואן רומן ריקלמה, הכוכב הארגנטינאי של בוקה ג'וניורס.

מספר שחקנים דרום אמריקאיים של הקולוצ'יונרוס, דוגמת דייגו פורלאן, הביעו את רצונם העז לראות את ריקלמה בקבוצה, וטענו כי הוא יכול להוות תוספת כוח משמעותית לקבוצה המתחדשת של חאבייר אגירה המאמן, שאישר היום (ראשון) את ההתעניינות.

"כרגע, אני לא יודע הרבה על העניין, אבל הוא שחקן שמשחק בעמדה אותה אנו מחפשים", אמר אגירה. "ריקלמה נמצא ברשימות שלנו מאז שאמרתי למיגל אנחל חיל, הג'נרל מנג'ר שלנו, שאנחנו מחפשים שחקן שידע לתת את הפס האחרון. הדלת שלנו פתוחה עד ה-31 באוגוסט. אני יודע שהקבוצה עושה עדיין מאמץ להתחזק".

אתלטיקו סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי והיא תשתתף במוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה ממדריד החתימה את השוער הצרפתי הוותיק גרגורי קופה, ההולנדי ג'ון הייטינחה, הצ'כי תומאס אויפאלושי, הברזילאי פאולו אסונסאו והצרפתי פלורן סינמה פונגול. כמו כן דייגו קוסטה שב מהשאלה לסלטה ויגו. בקבוצה משחקים שמונה דרום אמריקאים, שלושה מהם, סרחיו אגוארו, מקסי רודריגז וליאו פרנקו השוער, ארגנטינאים.

ריקלמה בן, 30, גדל בבוקה ג'וניורס ובשנת 2002 עבר לברצלונה. אחרי עונה אחת בלבד במועדון הקטאלוני עבר לוויאריאל. בצוללת הצהובה עשה חיל, כשבעונת 2005/6 היה רחוק פנדל אחד בלבד מהעפלה לגמר ליגת האלופות. לאחר שהסתכסך עם מאמנו הצי'ליאני בקבוצה, מנואל פלגריני שהשביתו לתקופה ארוכה, הושאל לקבוצת האם שלו, אותה הוליך ב-2007 לזכייה בגביע הליברטדורס. ב-2008 נקנה חזרה על ידי קבוצתו הארגטינאית. האם יצלח שוב ריקלמה את האוקיינוס האטלנטי וישוב לספרד, הפעם להוביל את אתלטיקו מדריד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully