וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר קמינסקי מונה למאמן קרית אתא

20.7.2008 / 20:03

העולה החדשה לליגת העל מינתה את המאמן הוותיק, שינסה להשאיר אותה בליגה. "יש התרגשות". הקבוצה תשחק באולם נשר. טוני יאנגר מועמד לחזור

רק באמצע השבוע שעבר הצליחה אליצור קרית אתא להעמיד תקציב מינימום של מיליון דולר על מנת לשחק בליגת העל, והערב (ראשון) עשתה הקבוצה צעד גדול בהכנות לעונה הקרובה, כשמינתה את מאיר קמינסקי למאמן הקבוצה. ראשי ההנהלה ערכו מספר פגישות במהלך סוף השבוע עם קמינסקי ועם מועמדים נוספים והחליטו לתת את המפתחות בידיו של המאמן המנוסה.

קמינסקי אמר הערב בשיחה עם וואלה! ספורט: "יש התרגשות, אבל תהיה יותר באימון הראשון ובמשחק הראשון ואנחנו עוד לפני זה. כרגע אנחנו בודקים דברים כדי לבנות קבוצה שתוכל להתמודד בליגת העל". על התנאים שבהם יעבוד אמר קמינסקי: "אנחנו לא הקבוצה העשירה בליגה ובכל מקרה לא היינו יכולים להביא שחקנים יקרים. נצטרך להביא שחקנים מהאזור שלנו ומקווה לפגוע בזרים, כי זה מה שיפגע, ורק לבני השרון ולמכבי ת"א יש סגל זרים מלא כרגע".

קמינסקי החל את דרכו בליגה הבכירה עוד בעונת 1993/4 כשאימן את בית"ר רמת גן הקטנה. עונה לאחר מכן הוא קיבל לידיו את המפתחות של הפועל חולון מידי נחום מנבר, אך פוטר במהלך העונה. את עונת 1996/7 החל קמינסקי בהפועל תל אביב, אך גם את העונה הזאת הוא לא סיים בקבוצה, שירדה ליגה. בתחילת שנות ה-2000 היה עוזרו של אפי בירנבוים במ.כ חיפה לשנתיים והחל את עונת 2002/3 כמאמן הקבוצה, אך לא סיים את העונה. בשנים האחרונות אימן במחלקת הנוער במכבי חיפה ואת התיכון "ליאו בק" חיפה, בליגת העל לבתי ספר.

קרית אתא לא תוכל לערוך העונה את משחקיה באולם הביתי ברחוב פינסקר, ותנדוד לאולם בנשר. בקבוצה עושים מאמצים על מנת להחתים שחקנים בנוסף לאבי נניקשווילי שכבר חתום בקבוצה. אלעד אליהו צפוי להמשיך, וכמוהו גם הסנטר האמריקאי דניס קאר. בקרית אתא יעשו פנייה בימים הקרובים לשמוליק ברנר, שצפוי להעדיף דווקא את עירוני אשקלון. שחקן נוסף שעשוי לחזור לקרית אתא הוא הזר טוני יאנגר, ששיחק בקבוצה במשך כמה עונות בליגה הלאומית, ועבר העונה לאליצור מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully