וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה לא ייסע עם צ'לסי למשחקי ההכנה באסיה

החלוץ מחוף השנהב לא יטוס עם הכחולים למשחקי ההכנה בסין ומלזיה. באתר הרשמי נטען כי ההיעדרות נובעת מפציעה טורדנית בברך

דידייה דרוגבה , החלוץ המתנדנד של מועדון הפאר צ'לסי, לא ייצא עם הקבוצה לסבב משחקי טרום העונה שייערך בסין ומלזיה, כך על פי האתר הרשמי של המועדון. כאמור, מעבר למטרה המיידית של הכנת הקבוצה לקראת הפרמייר ליג בעונה הבאה, במשחקי טרום העונה ביבשת אסיה מתחבא רצון עז להגדיל את מספר אוהדי הקבוצה שלא מתגוררים באירופה והיעדרות של שחקן מרכזי ומושך צופים כמו דרוגבה יכולה להיות משמעותית מבחינה כלכלית עבור הכחולים.

בהודעה הרשמית שפורסמה באתר מסבירים את ההיעדרות בפציעה טורדנית ממנה סובל החלוץ. "דרוגבה יחמיץ את משחקי ההכנה מכיוון שימשיך את תהליך ההחלמה שלו מהפציעה בברך ממנה הוא סובל". אולם, לאור השמועות הרבות על רצונו של השחקן לעזוב את המועדון של רומן אברמוביץ', כלל לא בטוח כי רק הפציעה היא זו המונעת מהחלוץ להמריא עם חבריו.

פילפה סקולארי העדיף לא להתייחס לנושא של דרוגבה והוא רק מחכה להזדמנות לראות את הקבוצה שלו במשחקים רציניים. "השחקנים לא מוכנים במאה אחוז, אבל אנחנו מתחילים לבנות קבוצה חדשה שתעבוד תחת פילוסופיה חדשה. זוהי רק התהחלה עבורנו ואני מצפה שלאחר חמשת המשחקים ביבשת אסיה אני אקבל מושג טוב יותר על השחקנים והמערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully