וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א "רוצים לנטרל תקלות עתידיות"

20.7.2008 / 13:54

בכיר בהנהלת מכבי ת"א טען כי במועדון עדיין עורכים בדיקות לגבי הקשר דולי ג'ונסון. אין החלטה בעניין פולאק. סיכויים נמוכים שמגרלשווילי יצטרף

במכבי תל אביב מצפים בדריכות לתוצאות בדיקות הדם שערך הקשר האחורי, הליברי דולי ג'ונסון, המועמד לחזק את הקבוצה. התוצאות אמורות להתקבל מחר (שני) בבוקר. במקביל נבדקות במכבי ההשלכות של ההליך המשפטי המתנהל בו מעורב ג'ונסון בשבדיה, בעוון נהיגה בשיכרות וללא רשיון, עוד מהתקופה בה שיחק בסולנה השבדית.

"אנחנו רוצים לנטרל תקלות עתידיות לפני שנחתום על החוזה איתו", אמר הבוקר גורם בכיר בהנהלת המועדון לוואלה! ספורט. "אין עוררין על יכולתו המקצועית, וכרגע אנחנו בודקים מהן ההשלכות של ההליך המשפטי המתנהל כנגדו. כמובן שנמתין גם לתוצאות הבדיקות הרפואיות ואז נקבל החלטה".

אותו גורם בכיר, התייחס גם למבנה גופו הצנום של הקשר הליברי ואמר: "הרופא שבדק אותו אישר לנו שהשחקן לא נפצע בשלוש השנים בהן שיחק בליגה השבדית, וזו ליגה פיסית מאוד לכל הדעות. אין לנו ספק שהוא יתאים לליגה הישראלית למרות מבנה גופו הלא מאוד גדול". בנוגע למחלוקת שהתעוררה עם סוכנו של ג'ונסון בעניין הסכום של מענק החתימה של השחקן, אמרו בהנהלת מכבי: "זה שולי מאוד, אם זו היתה הבעיה הוא כבר היה חתום בקבוצה".

במכבי עדין לא התקבלה החלטה בעניינו של המגן השמאלי סיאק פולאק שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון. בקרב הצוות המקצועי ובהנהלה אין עוררין על כך שמדובר בשחקן איכותי, אך בשלב זה בודקים מהו כושרו הנוכחי של פולאק, ורק אז תתקבל ההחלטה לגביו. המגן היהודי יבחן שוב במהלך משחק האימון שתקיים הקבוצה מול וירן סדנסקי הפולנית. שמו של המגן חיים מגרלשווילי הוזכר כמועמד, אך עלות שכרו הגבוהה מורידה בשלב זה את הסיכויים שמגן ויטסה ההולנדית ינחת בקרית שלום.

בבוקר שאחרי משחק התיקו 2:2 מול ונלו ההולנדית, ערכו שחקני מכבי תל אביב טיול אופניים קבוצתי ברחבי העיירה מירלו, שם מקיימים הצהובים את מחנה האימון שלהם. הערב יערכו הצהובים אימון נוסף.

בנוסף, יו"ר הקבוצה, אביב בושינסקי, שיגר הבוקר מכתב ליו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ובו דרש לפרסם לאלתר את רשימת הקבוצות מהליגה הלאומית אשר עומדות בקריטריונים הנדרשים מקבוצה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully