וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "טוטנהאם עומדת להביך את עצמה"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מגיב על כוונת התרנגולים להתלונן נגד קבוצתו בהתאחדות בקרב על ברבאטוב. דקו מתחנן לדרוגבה: "תישאר בצ'לסי"

נמשך הקרב התקשורתי בין מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם. זה התחיל בדיווחים על התעניינות של היונייטד בחלוץ התרנגולים, דמיטאר ברבאטוב, נמשך בהתקפה של טוטנהאם על הצביעות של השדים האדומים ("הצבועים האלה מתלוננים על ריאל מדריד, אבל עושים לנו בדיוק אותו דבר עם ברבאטוב", אמרו שם) וכוונה להגיש תלונה רשמית במשרדי ההתאחדות האנגלית, והיום (ראשון) אלכס פרגוסון נכנס רשמית למאבק כשהכחיש את הטענות.

"לטוטנהאם מצפה מבוכה גדולה אם הם יתלוננו עלינו בהתאחדות", אמר פרגוסון, "אני לא יודע מאיפה הם קיבלו את הדברים שכביכול אמרתי, כי אני לא אמרתי כלום. זה יהיה מביך להגיש תלונה על משהו שכביכול נכתב בעיתון".

דקו מתחנן: "דרוגבה, תישאר"

הרכש החדש של צ'לסי, דקו, פנה ישירות לחלוץ הקבוצה דידייה דרוגבה בתחינה שיישאר במועדון. "אני לא יודע אם הוא יישאר", אמר הפורטוגלי, "דיברתי איתו ואמרתי לו שאני אשמח אם הוא יישאר ושהייתי רוצה לשתף איתו פעולה, כי הוא שחקן גדול".

דקו, שהגיע מברצלונה תמורת 8 מיליון ליש"ט, לא יופתע אם דרוגבה ימצא את עצמו מחוץ לסטמפורד ברידג'. "כל הקבוצות הגדולות יודות עד כמה הוא טוב, ושקשה למצוא בשוק חלוצים ברמה שלו", אמר דקו.

ארסנל: ונגר מבטיח חיזוק

ארסנל עברה קיץ לא קל, אחרי שנאלצה להיפרד מהקשרים מתיו פלאמיני (מילאן), אלכסנדר חלב (ברצלונה) וג'ילברטו סילבה (פנאתינאיקוס), אבל ארסן ונגר אופטימי. "אדבאיור הוא שחקן של ארסנל", אמר המאמן על חלוצו המבוקש על ידי ברצלונה ומילאן, "אני בטוח שהוא יישאר". כמו כן, ונגר ציין כי הוא ימשיך לחזק את הקבוצה. עוד שני שחקנים יגיעו, אחד מהם יגיע לפחות", אמר ונגר, שכבר צירף בפגרה את סמיר נאסרי (ממארסיי) ואת ארון ראמזי (קארדיף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully