וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאר סליי יפגוש את מכבי ת"א?

20.7.2008 / 12:52

שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים, מתקרב לחתימה באבלינו האיטלקית, יריבתם של הצהובים ביורוליג. ג'ומיין ג'ונס צפוי להרחקה מאירופה

אבלינו האיטלקית, שתשחק העונה באותו בית מוקדם עם מכבי תל אביב ביורוליג, צפויה לקלוט לשורותיה בימים הקרובים את שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים, תמאר סליי. סליי בן ה-30, ששיחק בירושלים מאמצע עונת 2005/6 ועד לאמצע עונת 2006/7, שוחרר הבוקר (ראשון) רשמית מקבוצתו קאפה ד'אורלנדו ולפי הדיווחים באיטליה צפוי לחתום באבלינו או במילאנו, שגם כן מעוניינת בשורותיו. בעונה החולפת רשם סליי 18.1 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

אבלינו, ששיתופה ביורוליג היה מוטל בספק אחרי העונה הטובה שלה באיטליה, בה סיימה במקום השלישי, איבדה לפני שבוע את שני הגארדים המובילים שלה: דווין סמית' ומרקוס גרין. השניים עברו לטורקיה וישחקו בצוותא בפנרבחצ'ה-אולקר, קבוצתו של וויל סולומון בעונה שעברה.

עוד באיטליה. ג'ומיין ג'ונס, שחתם במילאנו, עשוי בסופו של דבר להיות מושעה ממשחקים במפעל אירופי בעונה הקרובה. לפי פירסומים בתקשורת האיטלקית, חתם השחקן במקביל במילאנו ובאוראל גרייט הרוסית, אך העדיף לבחור באיטלקים. כשהרוסים שמעו על המעשה הגישו תלונה למשרדי יול"ב, שצפויים לפסוק על כך שג'ונס לא יוכל לשחק בעונה הקרובה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully