וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים מאוד, אוקלהומה ת'אנדרס

דוראנט, תכיר את השם החדש של הקבוצה שלך: הרעמים. הלייקרס ויתרו סופית על טוריאף, ב-WNBA ערכו משחק היסטורי תחת כיפת השמים

הקבוצה החדשה בליגת ה-NBA, אוקלהומה (סיאטל סופרסוניקס לשעבר), בחרה לעצמה כינוי חדש: הת'אנדרס (רעמים). כזכור, הקבוצה עזבה את סיאטל בעקבות חילוקי דעות עם ראשי העיר ובעיות סביב חכירת האולם, ועתה, עת התמקמה באולהומה, היה על הקבוצה למצוא שם חדש. הדיווחים בעיר מספרים כי הנהלת הקבוצה רכשה שתי דומיינים באינטרנט בשם okcthunderbasketball.com וגם okcthunderbasketball.net, דבר שמרמז על השם המתוכנן. אין מדובר עדיין בהחלטה רשמית.

WNBA: משחק היסטורי תחת כיפת השמים

19,393 אוהדים נלהבים הגיעו אמש (שבת) לאיצטדיון ארתור אש בניו יורק, וצפו בהיסטוריה: משחק ה-WNBA הראשון שנערך בחוץ, תחת כיפת השמים. הקהל אומנם נראה נרגש מהאווירה המיוחדת וממשחק הכדורסל הראשון שנערך באיצטדיון בפלאשינג מדו (שמשמש את אליפות ארה"ב), אבל האוהדים המעטים שהגיעו לאירוע רק על מנת לתמוך בקבוצה המקומית, הניו יורק ליברטי, ראו אותה מפסידה 71:55 לאינדיאנה פיבר.

טאמיקה קאצ'ינגס מהפיבר סיפרה בסיום: "זה היה קול, אבל גם מוזר מאוד, לצאת החוצה ולראות את השמים, ואת היציעים הגדולים. מצד אחד זה בדיוק כמו לשחק באולם, אבל מצד שני אתה פתאום מרגיש את הרוח מעיפה לך את הכדור. באיזשהו שלב הבנתי שצריך לכוון קצת ימינה יותר כדי שהכדור ייכנס".

בלב כבד, נפרדים מטוריאף

הלוס אנג'לס לייקרס החליטו שלא להשוות את ההצעה של גולדן סטייט על רוני טוריאף, והשחקן יהפוך לחלק מהווריורס בעונה הבאה. "בכל מה שקשור לטוריאף, הקשר שלנו אליו הוא הרבה מעבר לכדורסל", אמר מיץ' קופצ'אק, "עצוב לנו להיפרד ממנו, הוא ילד מיוחד".

גולדן סטייט הציעה לטוריאף 17 מיליון דולר ל-4 שנים, ומכיוון שבלייקרס מצפים שאנדרו ביינום יחלים מפציעתו, הם החליטו בסופו של דבר לוותר על טוריאף, שבעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 6.6 נקודות ו-3.9 ריבאונדים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עוד בליגה

* נבחרת אירן המשיכה הלילה במסעה בארה"ב, והפעם הפסידה 79:62 לדאלאס במשחק אימון. אומנם הקהל ביוטה, המורכב רובו ככולו מיוצאי הקהילה, השתולל בפתיחה כשהאיראנים הוליכו 0:6 ועוזר המאמן מריו אלי מיהר לקרוא פסק זמן, אך בהמשך ג'ראלד גרין (16 נקודות) וארון מיילס (12 נקודות) החזירו את האורחים לפרופורציות. חאמד אחדאדי האיראני הוליך את נבחרתו עם 19 נקודות ו-16 ריבאונדים.

* אחרי חמש עונות בפיניקס, מייק ד'אנתוני השיג ניצחון ראשון על הסאנס, קבוצתו לשעבר. ביום שישי ניצחה ניו יורק 80:85 את פיניקס במשחק אימון, אבל המאמן החדש של הניקס סירב להתרגש. "כבר שכחתי מזה", אמר ד'אנתוני, "המשכתי הלאה". אתמול הניקס כבר חזרו לסורם (2:2 בליגת הקיץ) עם הפסד 103:71 לבובקאטס.

עוד בליגת הקיץ: אלטון בראון, שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה, קלע 14 נקודות וקלט 9 ריבאונדים בניצחון דנבר 79:92 על הלייקרס.

* ג'יי-אר סמית, הפרי-אייג'נט של הנאגטס, מספר על התעניינות קטנה מאוד בשירותיו. "אף אחד לא פנה אליי", אמר סמית, שההצעה היחידה שעומדת לפניו כרגע היא לחזור לדנבר בחוזה סטנדרטי, "אני אצטרך לבדוק את זה עם האנשים שלי".

* שון וויליאמס מהפייסרס ממשיך לייצר כותרות שליליות, לאחר שחברו שנסע עמו ברכב נעצר ונתפס עם מריחואנה. מהנהלת הפייסרס נמסר: "אנחנו מודאגים מאוד מהעובדה ששון שוב שם את עצמו במצב שמסגן את המשך הקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully